Gå til innhold

En regnfull søndag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere på en regnfull og potensielt kjedelig søndag?

Her har vi vært på Lindeberg Gård og sett på dyrene, vi var så heldige at det var en helt nyfødt kalv der (fremdeles våt og helt skjelven stakkar), og mange små søte lam. Etterpå dro vi hjem og malte, jeg har kjøpt en rull med papir, pensler og barnevennlig maling på Ikea, så vi tapet fast papir på spisebordet og lot henne sitte i høystolen og grise så mye hun ville. Det var en skikkelig hit :-)

Noen andre som har gjort noe moro de vil dele? Kan trenge flere tips til en annen regnfull søndag :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ryddet opp etter busdagsfest i går. - som egentlig bare skullle vart til seks men den siste gjesten gikk rett før tolv.

Veldig fornøyd med busdagsfesten.

Ellers ruslet vi ned på mecca med morfar og spiste middag og oda fikk lekt litt med barna.

Det var litt skummelt i beg.

Stille og rolig her i kveld. Var oppe til lagt på natt igår så tror jeg snart skal legge meg.

sees lørdag

Skrevet

Lindeberg Gård er helt supert! Vi har vært dere flere ganger, og det er alltid en suksess for store og små!

Her har dagen gått med til innelek og nok en bursdag som skulle unnagjøres.

Vi var og så på en 3 dager gammel baby i dag også. Sååå liten, da! Erica virket gigantisk i forhold!

Regn(snø)tunge søndager er kjedelige, så tips til hva man kan finne på er lurt! Dette med maling hørtes gøy ut. Skal prøves ut her også!

Skrevet

Her så har vi hatt en treg morgen, les klokka 8 :-)

Og så dro vi på en impulstur til Sverige sammen med svigers, broren til David og hans to døtre :-)

Så selv om det ble noen timer i bil så hadde vi det superkoselig :-)

Skrevet

Hmm høres ut som folk har det travelt ja. Vi har bare vært inne og kost oss. Mathilde hadde feber i natt så det var smart å være inne fant vi ut. Håper hun er klar til barnehagen i morgen. Hverken hun eller jeg er helt i slaget. Vi tegnet til bestemor som vi skulle i bursdagsselskap til i kveld. Det var en slager å få tegning ja. Tenkte også å dra på Ikea snart og kjøpe inn rull med papir så hun kan tegne og male litt. Ellers var vi nå i kveld hos broren til Ole og feiret svigermors bursdag. Så i kveld ble hun ikke lagt før nærmere ti. Ja ja innimellom får vi skeie litt ut.

Skrevet

Oi, Lindeberg Gård må vi definitivt ta oss en tur til. Sebastian lager sin fineste trutmunn og sier "bø" hver gang han ser et dyr, uansett om det er hund, katt eller ku:)

Sebastian og jeg tok oss en tur til Bøler bade igjen i dag vi:) Det var så koselig sist, og denne gangen gikk det enda bedre for vi var litt tidligere ute så det var ikke så mange mennesker der, og Sebastian var litt tryggere på omgivelsene så nå var det greit om mamma holdt han litt ut fra kroppen og vugget han frem og tilbake i vannet. Etterpå kom farmor og var barnevakt for både gubben og jeg har deadline på jobben til uka så det er litt stritt med tiden her. Etter en deilig lang formiddagshvil hadde Sebastian gladelig underholdt farmor og vist henne alle de fine lekene sine, hvordan mann skal bruk kost og feiebrett, hvordan mann åpner døra på den nye vaskemaskinen og alt det fine det er plass til inni der, hvordan mann helt fint kan dra ut alt av klesskuffene sine og strø det utover hele gulvet! Svigermor som selv er mor til tre måtte innrømme at det var et høyt aktivitetsnivå på gutten:)

Jeg vår på Bryn i går og kjøpte babytusjer til Sebastian så det først kunstverket hans henger nå på kjøkkenveggen. Øivind lurte på hvorfor det stod på pakka at tusjene var "super washable", men det gjorde han fort da han så at Sebastian ikke bare tegnet på papiret men også på bordet, på stolen, på smekka og ikke minst på seg selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...