Gå til innhold

SJOKKERT nytt medlem av 2 trim!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter hjemme på kjøkkenet og koser meg en søndags kveld med fyr på peisen. Barna spiser kveldsmat og eldstemann synger er "du lykkelig og vet det-syng en sang"

Jeg er lykkelig over å komme helberget over i 2 trimester og tenkte jeg skulle dele det med flere i samme situasjon.

Men hva er det jeg finner!!?? Et vepsebol med krankling og kjefting!!??

Lettere sjokkert må jeg si..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare se forbi alle kranglene og meningene så skal du se det er ganske koselig her inne :) har vært på 2. tri en liten stund nå, og synes mange av kranglene har kommet den siste tiden.. bare la være å trykke på trådene, så skal du se at det er mange fine innlegg her, og kloke damer :-) velkommen til 2.tri!

Skrevet

ikke alle som krangler da ;-) Gratulere med inngangen i 2 trimester, og lykke til videre!!

Skrevet

Nå skal det jo sant sies at vi fleste som sitter her inne sitter på en haug med hormoner som er titusener ganger verre enn 15 vepsebol og en sur potetbonde som har fått tråkka i stykker potetåkern sin av sjitunger.

Men ta det med en klype salt og et smil, så skal du nok se at du kommer deg helskinnet gjennom 2 trim. også=)

Velkommen skal du være, og lykke til videre på ferden=)

Skrevet

Så lenge du styrer unna debattene om røyking og hva kan spise og ikke under svangerskapet så tror jeg du slipper ;-D

Det er da masse hyggelige damer her inne også, og hjertelig velkommen forresten :-)

Skrevet

det var dumt at du fikk det inntrykket. jeg har ikke merket noe til det før i dag egentlig. er 14 uker nå. du må bare velge å overse det. er folk som må blande seg oppi andre sine problemer og feile valg. bare ikke gå innpå de innleggene,er mitt beste tips. Jeg skjønnner deg veldig godt,det ødeleggger gleden lissom.bare overse det. helt latterlig å la alle hormonene sine spre seg uhemmet ut over dette forumet..LATTERLIG. Spre glede, spenning, undring og kunnskap IKKE dårlig stemning...SKJERP DERE

Skrevet

Gratulere med å komme til andre trimester.

Kranglingen går nok veldig i bølger. Tror det blir bedre her,nå som de skal fjerne anonymkanpen her også.

Lykke til videre i svangerskapet

Skrevet

desverre er det 2-3 anonyme er som alltid skal lage bråk og slenge drit...vi andre er normale:) ..var slik på 1 trim også...blir lei meg nå det skal være slik...syntes vi gravide burde støtte hverandre,tøfft nok det vi skal igjennom om vi ikke trenger å være stygg med hverandre også:)

Skrevet

velkommen inn her forresten:) er ikke så gale som det ser ut til:) trust me!!!

Skrevet

Litt het meningsutveksling vil jeg kalle det. Det blir sånn fra tid til annen når man har anonyme nett fora. Det er varslet at anonymknappen kanskje forsvinner i morgen (noe jeg syntes er litt dumt) men jeg er sikker på at det blir litt mere ro her inne da. Dessverre tror jeg ikke det er hormoner, man kan jo gå inn på et hvilket som helst bil fora å se menn oppføre seg likedant, sitter faktisk nå å leser om ei jente som reddet dagen i en ulykke og menn som høvler henne inn for ikke å ha gjort akkurat sånn som de ville ha gjort. Uansett vil jeg si at det er mye nyttig informasjon å få her inne. Det er jo bare å være en liten smule selektiv. Det er fortsatt lov å tenke selv.

Skrevet

Tusen takk for alle velkomst meldingene!! Det var kjempe hyggelig!! Godt å høre at kranglingen går i bølger:)) ( men, takk for tips om hete temaer!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...