Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 I natt oppdaget jeg to små droper på brystvortene. 25 uker nå... Er det vanlig de siste mnd?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 jeg lekker masse, så må sove med ammeinnlegg nå, er i uke 26.. har hatt det sånn siden uke 22.. bare prøv å ikke stimuler brystene så mye..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Jeg lekker ikke akkurat.. Ikke som jeg merker i allefall.. Er bare 17 + 1 uker.. Men det virker som om jeg kanskje har gjort det om natta eller noe, for jeg har ofte noe lysegultaktig som liksom har stivnet på tuppen av brystvortene mine.. Kan det være det? eller tyder dette på betennelse?? jeg har ikke vondt i de..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 det kan høres ut som om det er litt råmelk som er kommet. men det er sånn som kan skje:) brystbetennelse er visst ganske vondt har jeg hørt, så det er nok ikke det, men hvis du er i tvil, går det jo an å høre med legen.
piami Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Helt sikkert litt råmelk:) Jeg lekker ikke ennå for tidlig i dette svangerskapet. Men, med begge barna mine lakk jeg som en sil de siste ukene. Når jeg sto i dusjen var det så spruten sto. Brystbetennelse er kjempe smertefult!! Man får som regel feber og blir dårlig. Brystene blir harde og spente og noen får skikkelige klumper . Noen må på antibiotikakur men det annbefales å masere og amme for å løse opp betennelsen.
Kladden Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Lekker som ei sil og har gjort det siden uke 20. Må sove med bh og ammeinnlegg for ikke å grise til hele senga..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå