madame Mim Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 er inne her fra bli gravid. Jeg lurer på om noen har hatt feste blødning? hvor nærme mens kan denne komme? å hvor lang tid etter en slik blødning kan en teste seg. Hadde en liten blødning i morgest, ikke blødd siden. venter mensen om 4 - 8 dager, kan det være festeblødning?
Mummimamma:-) Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Jeg hadde en blødning ca 10 dager etter el, som varte i 1-2 dager (husker ikke helt). Så det kan godt være det du har hatt! Du får holde deg fast i 4 dager til før du begynner å teste...
Gjest Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 hadde festeblødning 8-6 dager før IKM. var brunlig utflod i 2 dager.. veldig lite.. og litt rosa på papiret når jeg tørket meg etter do en gang.. nesten som det som kalles spotting tror jeg.. trodde bare det var noe kluss med mensen, men det var det jo ikke;) har veldig stabil mens, så skjønte allerede da at det var noe som ikke stemte.. det kan være festeblødning, men det er jo så vanskelig å si! håper du blir positivt overasket =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå