Yo&La+spire Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Nå har eg fått høre opptil flere ganger at eg er "hippie", både her inne (ikke direkte da) og ikke minst IRL. Så da spør eg: Hva mener dere er hippie? Er det positivt/negativt/nøytralt? Hvilke ting gjør en typisk hippie? Det kan jo vere at visst eg passer veldig inn i beskrivelsen til dere "O store almektige dibdamer", så tar eg skrittet ut og syr peacetegn på den hullete dongeribuksa min....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå