Gå til innhold

Stikking/smerter under navelen...farlig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har til tider (kommer spesielt når jeg er sliten) stikking under navel, ganske vondt til tider. Går som oftest over etter noen minutter, men det er veldig ubehagelig. Morkaken min ligger på fremsiden. Er dette farlig...bør jeg kontakte lege/jordmor? ...er i uke 32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har også hatt endel stikking under navelen, som går over etter kort tid.

Har vært til kontroll, med ultralyd flere ganger etter dette begynte, (fastlegen min har ultralyd utstyr), men alt har sett bra ut alle gangene.

Så tror ikke dette er noe å bekymre seg for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...