Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Har til tider (kommer spesielt når jeg er sliten) stikking under navel, ganske vondt til tider. Går som oftest over etter noen minutter, men det er veldig ubehagelig. Morkaken min ligger på fremsiden. Er dette farlig...bør jeg kontakte lege/jordmor? ...er i uke 32
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 har også hatt endel stikking under navelen, som går over etter kort tid. Har vært til kontroll, med ultralyd flere ganger etter dette begynte, (fastlegen min har ultralyd utstyr), men alt har sett bra ut alle gangene. Så tror ikke dette er noe å bekymre seg for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå