Gå til innhold

Helt skjelven her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter snart treår med prøving etter at jeg mistet 9 uker på vei så tok jeg en test idag. Det var en svak skyggestrek som både jeg og samboeren min så. Jeg vet dere ikke kan gi meg noe mere svar men jeg er så spent! Klarer ikke vente til med å ta en ny test!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du sikkert gravid:)

Lykke til:)

Skrevet

Oj, så spennende. Håper sammen med deg at spiren sitter godt fast:)

Masse lykke til, og gratulerer!!! :)

Skrevet

Ååå det er helt sikkert noe!! Masse grattis!!!

Skrevet

Så spennende!:) Jeg har også fått skyggestrek ved et par anldninger, og jeg har vært gravid begge gangene!:) Lykke til, håper det er full klaff denne gangen og at spira klamrer seg fast!:)

Skrevet

Jeg tør ikke ta noe på forskudd.. Prøve å ikke tenke at jeg er det før jeg har håndfaste bevis. Å etter sist tør jeg ikke puste lettet ut før det har gått 12 uker :)

Skrevet

Å så spennende! Krysser virkelig fingrene for dere, håper du er gravid :-)

Skrevet

helt sikkert gravid!! gratulerer...

Skrevet

Blir jo hvertfall optimist når alle tror jeg er gravid her :) Er lov å håpe hvertfall :) Føler meg ikke gravid.. Bare vanvittig trøtt :)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lykke til krysser alt jeg kan for deg!!!!!!!!!!!

Skrevet

Oj, oj, oj. Krysser fingre og tær for at den er positiv og at du er gravid. Masse, masse lykke til og et forsiktig gratulerer :)

Skrevet

Da har jeg tatt to tester til å streken blir bare sterkere og sterkere :) Men begynte å blø litt i går kveld. Ikke noe mye men ser det litt når jeg tørker meg.. Hmmm.. Nervøs nå

Skrevet

Krysser fingre og tær for deg nå. Virker jo som om du er gravid da, men skjønner det er nervøst med blødning. Husk at som regel er det greit! Ikke vondt i magen skal være et godt tegn ;-)

Skrevet

Takk for det :) Ikke vondt i magen eller noen tinf men føler meg ikke gravid heller bortsett fra en voldsom hodepine.:)

Skrevet

Å ble her rørt jeg, d fortjener dere! =D

til masse masse lykke til!

2 streker er 2 streker ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...