Endelig_mamma<3 Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 jeg er nå 8+2 uker på vei... i uke 6 og 7 hadde jeg en del mage vondt, sånn fra og til, og frem til de ukene hadde jeg også en del symptomer, men nå er alt borte. mage vondten og symptomene.. føler meg ikke gravid lengre. har hatt to MA, men begge har startet med blødning.. og jeg har ikke sett spor av det nå.. noen som vet hva dette kan være? erfaringsmessig eller forslag:)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 hei. jeg hadde et ganske likt innlegg her som det du har. jeg var og veldig bekymret fordi symptomene bare forsvant, jeg fikk flere svar der de sa at jeg kunne slappe av, fordi det er visst vanlig at symptomer kommer å går. forstår du er redd, jeg og har hatt ma, så vi er nok ekstra bekymret vi.... kan du ikke få tatt en tidlig ultralyd? hjertet til nurket ditt skal banke nå lykke lykke til:)
Endelig_mamma<3 Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 takk for svaret. hvordan gikk det med deg i den situasjonen? legen min sendte en henvisning forrige uke, så jeg får se når jeg får time, men det er den ventinga.. var å målte HCG nivået forrige uke og skal dit igjen imorgen for en ny måling, så da får jeg svar iløpet av uka på de ihvertfall, så da har jeg eventuelt et svar der eller så kan jeg fortsatt sitte her og gruble.....
Gjest Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 akkurat når det sto på var det et rent h...... tenker mye på det nå, men prøver å glede meg over at jeg nå er gravid igjen.uff den grublingen er så utrolig kjip:( håper alt viser seg å være i skjønneste orden for deg. masse lykke til:) det går som oftest bra vettu :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå