Gå til innhold

uke 8 og alt er borte?? normalt? galt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er nå 8+2 uker på vei... i uke 6 og 7 hadde jeg en del mage vondt, sånn fra og til, og frem til de ukene hadde jeg også en del symptomer, men nå er alt borte. mage vondten og symptomene.. føler meg ikke gravid lengre.

har hatt to MA, men begge har startet med blødning.. og jeg har ikke sett spor av det nå..

 

noen som vet hva dette kan være? erfaringsmessig eller forslag:)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. jeg hadde et ganske likt innlegg her som det du har. jeg var og veldig bekymret fordi symptomene bare forsvant, jeg fikk flere svar der de sa at jeg kunne slappe av, fordi det er visst vanlig at symptomer kommer å går. forstår du er redd, jeg og har hatt ma, så vi er nok ekstra bekymret vi.... kan du ikke få tatt en tidlig ultralyd? hjertet til nurket ditt skal banke nå:) lykke lykke til:)

Skrevet

takk for svaret. hvordan gikk det med deg i den situasjonen?

 

legen min sendte en henvisning forrige uke, så jeg får se når jeg får time, men det er den ventinga.. var å målte HCG nivået forrige uke og skal dit igjen imorgen for en ny måling, så da får jeg svar iløpet av uka på de ihvertfall, så da har jeg eventuelt et svar der eller så kan jeg fortsatt sitte her og gruble.....

Skrevet

akkurat når det sto på var det et rent h...... :( tenker mye på det nå, men prøver å glede meg over at jeg nå er gravid igjen.uff den grublingen er så utrolig kjip:( håper alt viser seg å være i skjønneste orden for deg.

 

masse lykke til:) det går som oftest bra vettu :) :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...