silhah og emilie Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 hun får 2 eneggede tvillinger i sommer:) har lyst til å gi henne en perfekt gave for det fortjener hun virkelig..så jeg er ute etter noe til både henne og barna
nybegynner07 Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Tilby henne hjelp i huset, hun får vel det kjempetravelt!!
Augustspire<3 Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Lage et "gavekort" om barnepass:o) Det hadde jeg blitt veldig glad for:o)
balsam Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 kan jo kjøpe et eller annet til bare barna, og sammen med dette legger du et "Gavekort hefte" som feks kan inneholde en ettermiddag fri med deg som barnevakt, en fri vask av deg ++++ noe annet du kan hjelpe henne med..=) det hadde jeg satt kjempe pris på!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 barnepass mens hun får en runde på spa!
Gjest Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 En god bodylotion som lukter godt, noen blader (både om barn og mote, interiør osv), en god lebepomade. Til ungene ville jeg ha holdt meg unna klær og bamser (det gir jo alle), slike rammer hvor man kan ha hånd/fotatrykk i den ene siden og bilde på den andre siden er jo fine
silhah og emilie Skrevet 6. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. april 2008 det var mange fine tips..hjelp og barnevakt har jeg allerede lovet:) hun har ei jente på 16 mnd fra før av så hun trenger det virkelig:)
nybegynner07 Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Hun har fått en flott gave allerede, nemlig en god venn )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå