Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Har litt problemer med innsovningen og bruker sovekarins hysjmetode. Går ut på at vi sitter ved siden av henne og holder henne i hånda til hun sovner. Når skrikingen bare eskalerer tar jeg henne opp og roer henne og legger henne ned igjen (før hun sovner, slik at hun skal sovne i senga, ikke i armene mine). Problemet er at viss det er pappaen som tar henne opp så roer hun seg ikke, skrikingen bare fortsetter. Dag 3 med denne metoden i dag, jeg som tok de første to dagene, i dag skulle pappaen. Men vart til at jeg måtte roe henne i dag også. Syns det er veldig synd. Hva ville dere gjort i en slik situasjon? Fortsatt med at mamma legger hver dag eller latt pappa prøve og latt henne skrike intenst til hun til slutt roer seg. Jeg har foreslått en mellomting (at vi begge er der), men han syns det blir slitsomt for stemningen blir litt amper...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Vi har vært gjennom det der, ja... Det løste seg faktisk av seg selv etter en stund hos oss. Jeg la henne hver kveld, og så gjorde vi det sammen noen dager, der pappan la henne mens jeg var i rommet.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 dette lurer jeg også på...flere med råd eller erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå