Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Heihei jenter. =) Var meg som trengte råd i går om hvordan jeg skulle fortelle barnefaren. Vel, nå er det gjort... Ble til at vi snakket over telefon i stedet, og det gikk ganske bra faktisk. Hans første reaksjon var: "Men, det er jo fire måneder siden" (altså siden vi lå sammen). Og jeg sa "Jaaaaa....". Men han ble ikke sint i det hele tatt, han tok det nesten litt FOR fint. Så spurte han jo selvfølgelig hvorfor jeg ikke hadde sagt noe før, men han forstod at det var vanskelig. Jeg beklaget og beklaget at jeg ikke hadde sagt noe før, og da sa han at det var greit... Men føler som sagt han tok det litt FOR pent. Han sa han skulle ringe/sende meldnng i dag slik at vi kunne møtes og snakke ordentlig, men har ikke hørt noe enda... =/ Men nå vet han det hvartfall. =)
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Åh, så spennende !!! Håper han stiller opp 110 %. Lykke til :-)
amalie isabell Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 ønsker deg lykke til!! han ringer nok, må vell kanskje la det synke litt inn først da:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Så kjekt å høre at det gikk bra.Forstår jo at det ikke er så enkelt å si til en flørt at han skal bli far,og godt at han skjønte det også. Det at han ikke har ringt enda trenger ikke bety noe,men hvis det drøyer,så kan du jo ringe å spørre om han har vært veldig opptatt. Bare pass på at han ikke føler at du presser eller anklager han på noen måte. Virker jo som om dette skal gå veldig bra. Lykke til videre
('',)idabje87-Fødeklar('',) Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 jamen det var jo bra at du fikk sagt ifra me tanke på at han har jo rett til å få vite det:) bra han tok det pent også. hadde vært værre hvis han hadde blitt kjempe sint... håper han sender mld da så dere får snakket sammen å ordnet opp. lykke til videre begge to me babyen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå