Gå til innhold

faen, jeg føler meg gravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det bare føles sånn, vet ikke hvorfor, men har bare plutselig fått det for meg at jeg er gravid... flere symptomer som jeg også hadde forrige gang...

Er ikke klar hverken fysisk eller psykisk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til m ed testingen da...... litt vanskelig å vite hva man skal si, men om du ikke er klar for det så må du jo gå noenrunder med deg selv om du skulle være gravid. Jeg ble garvid altfor fort, og har brukt mye energi på å gjøre meg klar til en unge til, og nå kommer den snart. For meg var abort ikke et alternativ, men det er jo et reelt alternativ, om det er til det beste for deg og resten av familien din :-)

Skrevet

Du får teste og ta evt sorger når de kommer. ikke sikkert du er det.

Om du ikke er klar for det er det lurt å bruke dobbelt opp med prevensjon fremover;) He he:)

Skrevet

trodde aldri noen skulle svare. Driver veldig og tenker på hva jeg skal gjøre hvis den er positiv - hadde alvorlig svangerskapsforgiftning sist, og holdt på å dø da jeg gikk i kramper, så jeg ser på det hele med en kjempe frykt - jeg vurderer faktisk abort, emn samtidig så er jeg redd for hvordan jeg takler det

Skrevet

Ta en test istedetfor å gå sånn og tenke.. Ikke sikkert du er gravid engang..

Lykke til!

Skrevet

skal teste, men apoteket åpner ikke før 9 i morgen

Skrevet

Om du hadde store helseproblemer sist som var såpass dramatiske så har du sikkert krav på tett oppfølging neste gang? Og du bør snakke med noen om dette neste gang du blir gravid. :)

Lykke til med testing i morgen.

Er det stor sjanse for at du er gravid?

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Ser at du fødte i september 07, det gjorde jeg også, og jeg kjenner meg gravid hele tida. Kvalme, dårlig matlyst, trøtthet og vondt i eggstokkene og puppene, ekstra tissatrengt til tider...men jeg er jo ikke gravid, bare kroppen som er teit!:-/

Skrevet

vel, sexlivet er ikke helt i gang enda (pga herpa underliv - hehe) Så vi har hatt sex 2 ganger, for 1 måned siden - uten prevansjon (angrer nå ja) - mensen har ikke kommet tilbake etter fødsel, så har ikke noe å forholde meg til unntatt at jeg sliter med lavt blodtrykk (noe jeg gjorde sist) og den berømte metallsmaken i munnen (som forresten smaker gammel hvitløk)... og ekstra trøtt, småkvalm, men mest den følelsen av at jeg er det

skal sende gubben på apoteket med en gang det åpner i morra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...