Gjest Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 -Rens huden morgen og kveld -Bruk en god fuktighetskrem beregnet for uren hud -Ansiktsmaske 1 gang i uken -Drikk grønn te -Bruk mineral makeup =)
frøkenfryd:) Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 har nok prøvd det meste og vert hos hudlege men ikke noe funker. bare når jeg er gravid har jeg fin hud
Sjefsmegga Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Sliter du med dype kviser så bør du få henvisning til hudlege, det skal jeg få, prøvd alt som er nå av kosmetiske produkter og har vel brukt 10 000 kr siste året på hudpleier og svindyre produkter....ikke hjulpet det dugg.
frøkenfryd:) Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2008 har gått på den roacuttane kuren men den var jævlig med bivirkninger. hjalp bare en liten stund
knipling Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Basiron fås kjøpt reseptfritt på apoteket. Påføres kvisene i det du kjenner de komme. Stopper kvisene fra å poppe fram. Har hjulpet meg veldig bra. + rens og peeling og litt kniping er jeg ganske fin i huden nå.
meg & to små vampyrer Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Jeg sliter med masse småkviser hele tiden selv. Er hormonelt hos meg, følger resten av min hormonelle ubalanse for å si det slik. Basiron dropper jeg pga misfargingen på klær o.l. Har forsøkt den silicol skin i flere måneder nå, men det ble egentlig verre. Nå er min nye taktikk bare å rense morgen og kveld som vanlig, bruke min lette krem uten olje som vanlig og bruke porekremen min som vanlig. Ikke styre noe mer med det, siden det ikke hjelper uansett.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 reddningen for meg var å begynne å bruke vichy serien som du får kjøpt på apoteket. den gronne typen. litt dyr men veldig drøy. fikk veldig mye kviser under svangerskapet og gikk på apoteket og fikk tips om denne serien. etter noen ukers bruk så jeg tydelig forskjell..
Sjefsmegga Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 jepp, den er faktisk bra og holder huda mi i sjakk i perioder, men når det er på det verste så hjelper ikke det heller.
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Jeg fikk veldig kviseutbrudd for ca ett år siden. Oppsøkte da gudlege,og fikk Diane p piller, diffulcan,og Dalancid krem som jeg skulle bruke morge,midt på dagen og kveld. Og jeg skullke vaske med Basiron morgen og kveld. Jeg gikk også regelmessig til hudpleier og fikk renset og snittet ut urenhetene. Har blitt kjempe bra. bruker fortsatt Diane,og Dr Brandt ansikts kremer.Anbefaler dem på det sterkeste. Vet hvor ille det er og føle seg sånn.
prinsessetamtam Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 sleit med det samme problemet. Begynte med behandlinger hos hudpleier, og kjøpte produkter derfra. Hudpleieren satt sammen kombinasjon av produkter for meg,med bl.a MD Formulations og Matis. Jeg byttet til ID pudder, og begynte på Diane-pillene. Dette har hjulpet sinnsykt, men vet ikke hva som ga mest utslag. Tror Sånne kviser jeg hadde (store, byllelignende) var pga hormoner, så da var det vel Diane som virkelig kicka inn. Skal bare gå på de noen måneder til, så bytter jeg p-piller(de er jo litt omdiskuterte.....) Uansett, huden min er nå kjempefin!
Hufsla Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 det har jeg og slitt med siden jeg var 15 år. Men nå, for 3 mnd siden ca tok jeg mot til meg å reiste til legen. Før han ville henvise til hudlege ville han prøve noen tbl som heter tetracykliner. Så jeg fikk resept på det og en krem som heter skinoren og er blitt veldig bra! Men det er en kur som skal følges i ca 6 mnd så jeg er jo ikke ferdig. Men det funka! Og det er jeg så glad for, jeg så virkelig helt forferdelig ut! Lykke til, jeg vet hvordan det er.
meg & to små vampyrer Skrevet 6. april 2008 #13 Skrevet 6. april 2008 Jeg reagerte på den jeg! Tørket ut + parfymen var altfor sterk for meg. Men jeg reagerer ikke på den serien fra cliniderm da.
meg & to små vampyrer Skrevet 6. april 2008 #14 Skrevet 6. april 2008 Mente den grønne franske altså.
Silja FullFres McQueen Skrevet 6. april 2008 #15 Skrevet 6. april 2008 Roaccutan - Lifesaver! Tok tre mnd før de funka på meg da, men nu har de virkelig slått inn, og jeg har ikke hatt ei eneste kvise på et par måneder. RÅDEILIG!
Gjest Skrevet 6. april 2008 #16 Skrevet 6. april 2008 Jeg prøvde masse kvisegreier fra apoteket og styrte på med å ikke spise "kvisefremkallende" mat og prøvde så og si alt folk foreslo. Uten at det hjalp. Så kjøpte jeg et enkelt cleaner rens skum på apoteket, en grønn skumflaske, husker ikke hva den het, men de vet det nok på apoteket, DEN hjalp;)
MamiMaribel Skrevet 6. april 2008 #17 Skrevet 6. april 2008 Skinoren. Reseptbelagt. Og mildest mulig renseprodukter, hvis du bruker det.
MamiMaribel Skrevet 6. april 2008 #18 Skrevet 6. april 2008 Ja, antibiotika glemte jeg å nevne. Tetracykliner, som noen over nevner. Fungerer veldig godt.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #19 Skrevet 6. april 2008 Tetracyclin har jeg brukt. Joda, ansiktshuden ble fin den... men da ble jeg kjøttdeig et visst annet sted. Som å vakle mellom pest og kolera, kjøttdeig i ansiktet eller i musa??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå