Gå til innhold

Flere enn meg som er svake for mobiltelefoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo helt tåpelig, men jeg har bare mine i ett halvt års tid før jeg går lei. Nå har min Samsung L760 bikket 6 mnd og jeg har sååå lyst på en ny en.

Bortsett fra at den ikke alltid svarer når jeg får innkommende anrop, så er jo telefonen helt okei.

Aner ikke hvor mange jeg har hatt opp gjennom årene, men ca 2 i året gjennom 10 år gir jo et lite hint;-)

Har lyst på en superfancy kjempetynn en med godt kamera... mp3 spiller er ikke så viktig, for det har jeg.

*prøver å besinne meg fra å bestille en ny en*

Noen som kjenner seg igjen? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaaaa jeg kjenner meg supergodt igjen...er så dritt lei mobilen min etter en stund..jeg har rett og slett mobil dilla...

Skrevet

nope sålenge jeg har en mobil kjøper jeg aldri ny før den er gått i stykker

Skrevet

Er nesten helt lik deg - alltid lyst på en ny en... Men nå ha jeg faktisk hatt den jeg har i over ett år... Skal ha den ei stund til, så blir det nok en ny her og med tid og stund.. Må bare finne ut hvilken jeg vil ha først..

Skrevet

Jeg var akkurat lik. da kjøpte jeg ofte 1 kr mobiler.

I august 2006 innvisterte jeg i en dyr telefon og er fortsatt fornøyd:-)

Skrevet

Oi, snart to år det! Klarer ikke ha dem så lenge, dyr eller billige, for plutselig har det kommet noe nytt som jeg bare MÅ ha.

*imponert*

Skrevet

Er veldig glad i mobiler jeg også, men nå synes jeg det er på tide å få seg en ny en.. Hatt den jeg har nå i 3 år...=oD...Veldig fornøyd med den..Har kjøpt nye etter den, men brukt dem litt og gått tilbake til den jeg har nå, fordi de ikke har vært noe...

Så nå i dag har jeg kjøpt meg ny en...=oD...

Skrevet

Jeg har dingsedilla! Digger alt elektronisk. Mobiltelefoner er nok favoritten, ønsker meg alltid en ny! Prøver å holde meg til 1 i året. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...