Gjest Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 prøver å bli gravid og prøvd på dette i ca 5 mnd eller fra november. Jeg har ikke regelmessig mens, men det jeg lurer på er om man får eggløsning selv om man ikke får mens? har hatt mens to ganger fra november og til nå er veldig frustrert om det er noen som vet noe om dette så vær så snill å svar på dette innlegget
*vil*ha*baby* Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Før jeg begir meg utpå å si mine meninger rundt dette så vil jeg bare si at jeg ikke vet noen ting med sikkerhet. Men jeg tror at mensen kommer ca 14 dager etter eggløsning. Så hvis mensen ikke kommer på en stund så tror jeg dette betyr at du ikke har hatt flere eggløsninger enn du har hatt mensen. Det er mulig andre her inne kan si noe med mer sikkerhet. Kanskje du skal ta deg en tur til legen. Ikke fordi jeg mener at du har noe å bekymre deg for, men kanskje du kan få hjelp til å stabilisere syklusen din. Har lest her inne om andre som har fått hjelp til det..Håper du fort blir gravid!
Gjest Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 tusen takk=) jeg håper også jeg fort blir gravid, blir jo litt beskymret. Når jeg og samboeren min bestemte oss for å bli gravid gikk jeg til lege å sa dette og da forteller han meg at jeg kommer til å bli fort gravid til tross for alderen min.... dette blir en litt rastløs av... hufff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå