Gå til innhold

hva har dere på babyen om natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

babyen min på 3 mnd blir kjempevarm om natta, nesten bløt... så jeg kan ikke ha body på lenger, og da har d blitt bedre.. bare en pyjamas, så ligger hun kun med dundyne på seg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker akkurat det samme, og er pysjen fotløs har jeg på sokker, hun er alltid så kald på beina=)

Skrevet

Er det lite? Jeg veit folk pleier å være ekstremt "flinke" med å ta på ungene for mye klær selv på natta.. Her bruker vi pysj og dundyne. Jeg får helt vondt når jeg hører om folk som lar ungene ligge i ulltøy,på lammeskinn med dyne over seg. STAKKARS! Helsesøster råda meg til å tenke hva jeg ville gjort med meg selv,så da gjør jeg det. Husk at faren for krybbedød øker både med saueskinn og altfor mye varme.

Skrevet

Pysj?

Skrevet

Lillebror har på seg 2delt nattas. Frottesokker på føtter og hender (klorer seg, har atopisk eksem)

Han er akkurat passe temp. Sover noen ganger uten buksa og sokker på dagtid, men er litt varmere på rommet da,

Skrevet

Min sover i ullpysj og sokker, på lammeskinn og under dundyne. Tempen på rommet er aldri over 17 grader, og han er alltid helt passe varm.

Ull puster jo og hjelper til med å regulere varmen, i motsetning til bomull som kan bli for varm.

Jeg lå på skinnet i over en mnd før han ble født og det var kjempedeilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...