1baby,og 1 spire Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Har ammet i hele dag, men det virker som hun har veldig sutte behov. Føler jeg egentlig ikke har lyst til å gi smukk, men begynner nå å lure på om det ville vært bedre. Jeg har fått så såre brystvorter( store groper) og sugemerke fordi hun suger så hardt. Når og hvorfor begynte dere med smokk? P.s vet ikke hvorfor skrifta ble så rar, men håper det er leselig
*smula* Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Jeg ville prøvd å gi henne smokk. Det er tydelig at hun er et enormt sugebehov, noe som er ganske vanlig for små babyer.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Jeg ungikk smokk lenge men plutselig ble behovet hennes stort, suttet på kinnet mitt, armen min ja samme hva ho kom til og lagde store merker. H o var ekstrem på det smatidig som ho fikk masse fast føde og derfor ikke orket å spise på puppen så mye heller. tok oss 2 dager å innføre smokk og nå er ho helt rolig igjen så behovet var tydeligvis så stort. Ho får ikke ha smokken mye da, bare når ho skal sove og når vi merker på ho at ho har behov.
2hærligegutter Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Jeg måtte begynne natt nr 2 etter fødsel da hang han i puppen hele natten og jeg hadde såre brysvorter som blødde. da roet han seg fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå