Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Fortell meg at det ikke er sant, for det er noe av det mest tullete jeg har hørt på lenge. Ærlig talt, her inne skriver voksne mennesker på eget ansvar, og også leser på eget ansvar, for å si det slik. Om det har vært et problem med anonyme tilbakemeldinger gjør man så her: "Ver oppmerksom på at det i dette forumet er lov å skrive anonymt. Vi ønsker å ha det slik, fordi mange føler behov får å stille viktige private spørsmål, som de ellers ikke ville ha turd under eget nick/navn. For mange er det til stor hjelp og støtte. Men, vi må da også minne om at det er lett å si uhøflige og sårende ting man kanskje ellers ikke ville ha sagt når man svarer som anonym. Vi minner derfor om at god folkeskikk også gjelder her inne, og samtidig at man ikke bør være for nærtagende for et anonymt svar." SLIK GJØR MAN DET. Å kutte ut muligheten er å inntre en rolle som autorietet overfor en gjeng mennesker man ikke anser som likestilte. Ja, som å behandle folk her inne som barn. Riktig barnslig, er det. Her gjelder det å bruke litt pedagogisk medfødt vett i stedet... Om jeg ikke kan være anonym her inne noe sted, er også hele siden i seg selv fullstendig uinteressant for meg - det blir mange tapte markedsføringskroner for DinBaby det - det burde de også tenke litt mer på..... ;-)
☆Anonymia☆ Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 det er jo oppretta et anonym forum nå da,så verdens undergang er det vel ikke.?
Gjest Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Karnglesiden er ikke laget for å stille pinlige spørsmål.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Nei, men før var det da heller ikke noe sted å stille pinlige spørsmål anonymt, derfor ble kranglesiden benyttet. Flott at vi har fått et eget anonymforum!!! Og litt kjipt man ikke kan være anonym her... Her er liksom stedet for å blåse litt ut av seg - og ramme den det rammes måtte..... Om folk er nærtagende på et krangleforum har de ikke noe her å gjøre. Så, jeg synes vel ikke det er noe genitrekk å fjerne anonymknappen her inne, men å sørge for at det skilles mellom anonymforumet og krangleforumet. Hvilket strengt tatt betyr å markedsføre anonymforumet LANGT bedre.
KaMa Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Så lenge folk ikke skjønner at å kalle andre (gjerne folk som ikke er tilstedet) for de kjipeste ting, henge dem ut på de mest ondsinnede måter, og utelukkende skrive nedsettende om andre er milevis fra krangling, så ser jeg ikke poenget med å la den type avskum få ha muligheten til å boltre seg. Det skal ikke være nødvendig å akseptere all mulig dritt, bare fordi dette heter krangleside. Hvordan disse menneskene fungerer i samvær med andre folk lurer jeg til tider på, dersom man på ramme alvor mener at dette er eksempler på å krangle. Og trusler al typen DiB kommer til å tape mange penger på at en enkelt bruker melder seg ut blir utelukkende komisk. Litt det samme som å stå drita kanakkas i en fullstappet bar, og true med å aldri komme tilbake når man blir kastet ut.. Tror ikke tapet er så stort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå