Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Har nå i flere dager hatt en kraftig influensa som har slått meg helt ut, ganske høy feber, kvalme og kraftig hoste hele tiden. Nå merker jeg at jeg har fått masse kynnere, og lurer på om man kan hoste på seg kynnere... er så vanvittig sliten i magemusklene... er det noe annet jeg bør passe på nå med influensa (tar paracet mot feberen)... Takk
Måånestråle Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Jeg hostet på meg masse kynnere når jeg hadde influensa, så det er nok mulig ja! Du trenger ikke ta så mye paracet for feberen, annet enn det du trenger for din egen del. Feberen skal visst være veldig høy før det blir for varmt for fosteret. Ellers må du passe på å få i deg bra med væske, og les innlegget på alle medisiner du eventuelt måtte ta (hostesaft osv) for å sjekke om det kan brukes av gravide. GOD BEDRING!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Tusen takk for svaret, blir jo litt engstelig for slike ting. Men da kan jeg bare slappe av. Ha ei fin uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå