Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert om deres mann/samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom hjem og fortalte at han hadde funnet ut at han var homofil?? Eller hvordan tror dere at dere hadde reagert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt knust, for det hadde jo betydd at jeg ville miste ham.

Skrevet

....da har du ingen unnskyldning for og ikke bli med meg på shopping lengere,=)

Nei,huff det hadde nok vært et STORT sjokk til og begynne med....

Skrevet

Jeg hadde nok blitt fryktelig lei meg.

Men heller det, enn å bli forlatt for ei annen dame.

Skrevet

Forhåpentligvis så hadde jeg vel reagert ca sånn her:

"å så flott at du fant det ut, sånn at du kan være lykkelig. Vi finner ut av dette med barna og alt sånt. Det ordner seg vet du!"

Men så er jeg stortsett veldig åpen på det aller meste, så jeg tror nok at det ikke akkurat hadde blitt stor oppvask av det.

Skrevet

Da tror jeg at jeg hadde blitt rimelig skuffet og forbannet over at han hadde satt meg og ungene i den situasjonen..Er vel noe han har visst om hele tiden og bare prøvet å ignorere..Tror aldri jeg kunne tilgitt heller....

Skrevet

vel, jeg hadde jo blitt fryktelig lei meg siden jeg er så glad i han og gjerne vil bo med han resten av livet. Alikevel tror jeg at jeg hadde tatt det ganske pent og vært glad for at han endelig turte komme ut. Vet hvor vanskelig det kan være å komme ut av skapet på sånne ting. :D

Skrevet

Jeg hadde først trodd at han spøkte. Så tenkt på moren hans som 20 år etter broren kom ut av skapet, enda fortrenger det.

Og siden tenkt, jaja, da kan vi gå og sjekke menn sammen! ;-)

Skrevet

vanskelig spm. Men hadde nok reagert bedre på det enn om han hadde funnet seg en annen dame. Hadde syntes synd på han som måtte ha skjult legningen sin så lenge. Hadde støttet ham Og hadde håpt at vi kunne bevart kontakten

Skrevet

Verbena: Utrolig storsinnet av deg altså, men kan ikke for å tvile på om du virkelig elsker mannen din hvis du hadde tatt så lett på det.. Jeg hadde blitt knust! Selv om jeg vil at han skal være lykkelig!

Skrevet

Jeg hadde blitt fly forbannet, skuffet, knust, og følt meg jævelig lurt rett og slett! Hadde absolutt ikke tatt det bra.

Skrevet

Jeg håper at om han skulle finne ut engang at han er homo at han føler at han kan komme til meg med det først. Ikke måtte gå å bære på det alene i lange tider. Jeg elsker han og jeg ønsker at han skal leve det livet som er riktig for han å leve. Han skal være lykkelig! Og jeg kan ikke være lykkelig om ikke han er det.

Hadde sikkert blitt lei meg, men tenker som så at hvorfor bli sinna osv når han bare letter hjertet og forteller noe som for han nok vil være kjempe vanskelig.

Jeg har mange kompiser som er homofile og endel venninner som er lesbiske, og jeg er utrolig glade for at disse tør å være seg selv og tillatter seg selv å være lykkelig. Vi blir glade i mennesker, ikke kjønn! (og sånn bare for å ha sagt det: Ja til en kjønnsnøytral ekteskapslov)

Skrevet

Jeg hadde følt meg lurt og hadde nok flydd i taket i forbannelse siden han tross alt var 25år og voksen mann da vi ble i lag....

Skrevet

Du mener etter han evt måtte ha skrapt meg løs fra gulvet hvor jeg lå og holdt på å dø av latter?

Nei jeg aner ikke, hadde overhode ikke trodd ham før han evt beviste det for meg og selv da hadde jeg hatt vondt for å tro på ham, han er noe av det mest hetrofile stykke mann jeg kjenner. Om det så var sant hadde jeg vel blitt sint og sagt han godt kunne ha fortalt dette FØR han valgte å være sammen med meg i over 11 år, gifte seg med meg og fått 3 unger med meg...

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig veldig veldig lei meg.

Skrevet

Det hadde moret meg storlig.

Men om vi nå for syns skyld går ut fra at denne samboeren skulle være i et streit forhold til meg - jeg hadde nok følt meg særdeles bedratt dersom vedkommende mente hele forholdet vårt var grunnet i hans/hennes feighet.

Skrevet

Er det greit for deg om han en dag finner ut at han heller vil pøke på nabokona også? Altså - dette har jo lite med om vedkommende har "funnet ut" at han er homofil å gjøre, eller om han "har funnet ut" at han er forelsket i noen andre. Ville du være like forståelsesfull om hans nye flamme var kvinne som du?

Skrevet

klikket i vinkel og følt at han hadde rundtlurt både meg og barna. hadde desverre hatt vanskelig for å tilgi noe sånt.

Skrevet

Jeg hadde blitt fullstendig knust. Hadde det vært en annen dame kunne jeg jo forsøkt å ta opp konkurransen!

Skrevet

Jeg hadde fått fullstendig hakeslipp og latterkrampe faktisk...

Men hvis han oppriktig hadde vært homofil, så hadde jeg blitt knust... Rett og slett skikkelig knust og lei meg..

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig veldig lei meg... det hadde jo betydd at vi aldri kunne dele livet sammen som vi gjør nå...

Hadde også blitt lei meg på barnas vegner som da måtte vokse opp uten far og mor sammen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...