trillemamma Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Jeg vil gjøre altanen litt koselig med blomster. Både jeg og gubben er grønn på dette området og jeg vil ha noe som tilnærmet steller seg selv utover våren og sommeren, hvis det finnes. Hva kan være aktuelt for oss? Vegger og hagemøbler går i grønt og rødt, så det må være noe som passer til de fargene. :-) Evt. en link eller to om temaet?
trillemamma Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 Jo, den kommer til slutt. For en uke siden trodde jeg vi hadde hoppet rett til høsten, men så kom solen. .-)
Pysa Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Kanskje årstidssurret er et hittil ukjent resultat av global oppvarming? vinter-høst-vår....
Gjest Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Her er også våren avlyst. Så bra ut en periode,men i dag har det '%&¤"%& snødd igjen:o( Men kos deg med våren du blæææ:oD *bare LITT misunnelig*
trillemamma Skrevet 6. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2008 Nei Vinter, høst, vår, høst, sommer, høst, sommer, høst, sommer, høst, vinter, høst, høst, høst, høst, vinter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå