Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 dere som har barn og har vært gode venner med BF hele tiden, hvordan har dere gjort det med samvær? jeg og barnefar er veldig gode venner og tilbringer mye tid sammen, og lurer litt på hvor mye barnefar kan være her uten at jeg mister rettighetene til OS,dobbel barnetrygd ol? Barnet er ikke født enda forsåvidt. Jeg har jo lyst til at barnefar skal få så mye samvær som han ønsker men jeg er litt redd for å miste stønadene.... Barnefar er også her mye for å hjelpe meg med diverse, for eksempel noe husarbeid da jeg er mye plaget med ryggen. håper på svar
Gjest Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Jeg har ikke personlig erfaring med det, men kan fortelle deg hvordan en jeg kjenner gjorde det. Der var situsjonen grei, selv om ikke foreldrene var et par. Barnefar kom da på besøk 3-4 ettermiddager og kvelder i uken, og deltok i stell og kos. Da barnet var rundt 5 måneder gammelt og også fikk annen mat, hadde pappaen med seg barnet i opptil 4 timer, fortsatt ca 3 ganger i uka. De fortsatt med ordningen til barnet var 2 år gammelt og begynte å sove hos pappa også. Det påvirket ikke hennes stønader. De tok det veldig pent og forsiktig med overnattig, men det var riktig for dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå