Gå til innhold

Noen her som kjenner til nettstedet Habbo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår eldstemann (7) har opprettet seg en person/profil på Habbo.

Jeg vet ikke hva dette er (det foresvever meg at det kan være noe i likhet av Sim), og er litt redd for hva han foretar seg der.

Det skal sies at han ikke har fått lov av oss å gjøre dette på vår datamaskin.Han har derimot gjort dette mens han har vært på besøk hos noen kamerater (som selv har Habbo-person/profil).

Jeg tenker på om han legger ut personlig informasjon der (jeg har instruert han om ikke å gjøre dette, men man vet jo aldri).

Det er vanskelig å nekte han å gjøre dette også, syns jeg, når kameratene hans holder på............ Huff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter sier at det er mulig å legge ut informasjon om seg selv, men man trenger ikke.

Man er personer som kan drive med forskjellige ting. Kan f.eks. gå i butikken og bytte til seg ting.

Noen ting på habbo koster penger,som en kan betale med mobilen.Dette tror hun men er ikke helt sikker, hun har ikke betalt noen penger så hun er ikke helt sikker på hvordan det fungerer.

Skrevet

Min holdt på med det før. Det er litt likt Sim. Ein kan også kjøpe ting via mobilen, det holdt min litt på med. Ellers går det i å bytte til seg, og å tjene opp itng, trur eg. Der er også nokre kodar, som eg veit noken har benytta seg av(brukt andre sine kodar, og gitt deira ting til seg sjølv, sin profil). Spelet er ganske uskuldig i seg sjølv, men det kan brukast pengar, og ein kan legge ut info om seg sjølv.

Eg kan spørre sønnen min når han kjem heim:)

Skrevet

Det må du nok bare få han til å slette med en gang!!!!! Lillesøstera til en venninne av meg hadde profil der,og foreldrene fikk sjokk når telefonregningen kom...13 000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hadde hun brukt der inne.....

Skrevet

Tante barnet mitt ha profil der inne, og han sitter en del der å spille når han er her på besøk, litt kjedelig å leke med de små guttene.. Men han ha ikke brukt en krone på det spillet - bare byttet til seg ting..

Skrevet

Jeg tror ikke han bruker penger der. Han har ikke mobil som kan sende utgående meldinger, og jeg regner med gutten ikke er så sylfrekk at han bruker telefonen til de han er på besøk hos!!!!

Jeg bare lurer på hvor "uskyldig" dette nettstedet er.

Sånn som jeg oppfatter det, så er den største faren at de bruker masse penger (noe jeg altså ikke er så bekymra for for vår sønns del).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...