bittelill Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Vi holder på å tenke på sprinkelseng. Fikk et tips fra min søster at det er veeeeldig praktisk å ha mulighet for å senke ned den ene siden på sprinkelsenga siden barnet blir såpass tungt etter hvert. Hva mener dere? Er det nødvendig eller en finesse en fint klarer seg uten? Koster fort en ekstra 1000 lapp tror jeg. Noen med senger å anbefale?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Det er vel veldig forskjellig fra person til person hva en legger vekt på.Selv mener jeg at det ikke er nødvendig,hvis en kan ha bunnen høyt oppe,slik at du lett får tak i barnet før det begynner å reise seg,er bunnen bare lavt nede,kan det være greit. Når barnet begynner å reise seg,så senker enn jo bunnen,men barnet står da ofte i sengen når du skal komme å ta det og da er det ikke nødvendig med å senke sidne. Du må selv se,hva du føler du har behov for.
BellaSuz Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Vet ikke om dette er en nødvendighet, men jeg tror det går an på den sengen som vi kjøpte fra Barnas Hus, den het iallefall Vivian og kostet oss ca 700 kr. Ikke så fryktelig dyrt med andre ord. Helt enkel hvit seng:-) Det er iallefall to innstillinger på sidene der, og jeg mener det skal gå an å senke den ene siden.
bittelill Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 Takk for tilbakemeldinger Jeg antar du ikke har hatt behov for nedsenkning du som har Vivian seng heller da siden du bare tror den har det? Nei kanskje det er unødvendig, jeg har en tendens til å bli blendet av "smarte" funksjoner, så jeg måtte bare høre andres erfaringer
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Det er veldig greit å høre hva andre mener,av og til kan en kanskje føle et behov som vi i bunn og grunn ikke har,men som sagt,noen kan ha et behov som andre ikke har. Spør også ofte selv om ting jeg lurer på om jeg trenger. Av og til høre jeg ikke på rådene,for i bunn og grunn vil jeg ha den tingen uansett. Vel,så lenge enn har råd til det,gjør det jo ikke noe,men er jo greit hvis noen er enig med meg da.*flirer*
mai mammaen til to Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 vi har sengen som sambo brukte for 27 år siden..og den kan man ta ned ene siden... da vi brukte den til snuppa for to år siden så brukte jeg aldri å ta den ned... så jeg ahdde ikke giddet å brydd meg med å kjøpe en som har slikt... men kan jo være praktisk i forhold til om man har rygg problemer og skal løfte barna utav osv...
Bolla med lille nurket. Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Vi legger 2 madrasser oppå hverandre,slik slipper vi å bøye oss så fryktelig langt ned.Fikk kink i ryggen sist.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Hadde sengen bunne høyt oppe så lenge hun ikke reiste seg...når jeg senket bunnen reiste hun seg jo når jeg tok henne opp så for oss har det aldri vært nødvendig. Og jeg har ryggproblemer, hehe. Men ikke pga det i hvertfall.
zethaline Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Jeg har seng som kan senkes,hadde ikke klart meg uten;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå