Mamma mjaua Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 ja, vet at det forumet skal man snakke om slikt, menne at de backer hverandre opp og sier at "hasj ekke så farlig, ikke ha dårlig samvittighet" osv, det syns jeg er ganske drøyt:( ville bare få det ut.. la det ut på krangle, for noen syns vel det er teit av meg å ha en slik holdning til de som ruser seg og er inne på "rusmidler", og at jeg ikke skal bry meg, siden jeg ikke ruser meg selv.. men her er det krangleforum, så føler at jeg kan få ut litt frustasjon. hilsen
Mamma mjaua Skrevet 6. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. april 2008 en ring at de ruser seg utenom graviditeten, men ettersom de er gravide og sier "det ekke så farlig" så blir jeg veldig sjokket.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Hehe og folk klager her på at folk ikke slutter å røyke.... Det er ille ja,men det og gå på dop når du er gravid er rimelig drøyt... Da hadde jeg faktisk ikke tvilt ett sekund på å ringe barnevernet om jeg hadde sitti personlig å hørt noen "bekytte" dop middler forran meg mens de var gravide...Uten tvil...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 måtte gå innpå å kikke nå... er litt sjokka jeg også ja! virker liksom som om det er helt normalt å ta både LSD og xtc på fest!!! det verste er at di sitter innpå der å drømmer om og savner en fest med dette og at de mener alkohol er like ille...... HALLO, bare jeg som reagerer eller??? åsså når en er gravid da!!!
Gjest Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Nå skal man vel ta ting med en klype salt når det gjelder sånne nettforum. Tro ikke at alt dere leser her inne er sant. Spesielt ikke når man faktisk kan signere med anonym. Men ja, skummelt hvis disse damene faktisk er gravide, eller er småbarnsforeldre. (måtte jo bare inn og lese litt jeg også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå