ambumamma Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Eller har torkel og mora et litt spesielt forhold? Koselig å være nære hverandre men. Andre?
Bebis120408+150511 Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 hehe.. ikke bare deg:) samboeren min dååååner når han ser dem sammen.hoho
*Super*Mamman* Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Huff ja, synes det er helt kvalmt.. Så dere hvordan hun sto å kyssa på han i går da han vant kampen?? Herregud altså!!!!! Men leste at Torkild hadde kreft som barn, så mulig det kan være en av grunnene til det litt spesielle forholdet....
ambumamma Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 ja så en reportasje av det på god kveld norge. Men seriøst, det ser ut som de er sammen lissom. I reportasjen fikk de som alle andre tur til thailand. De satt på stranda og mora holdt rundt han. Greit nok han har vært syk, men allikevel. Hadde ikke kunt gifta meg med en mann som var så nær mora. Det må bli fryktelig slitsomt i lengden
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 He he, nei du er ikke alene Er ikke noen fan av noen av dem jeg Heia Silje!!
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Det er nok ikke et "sjekketriks" det der nei !
Trulte76 Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 ikke bare du..han virker som en skikkelig mammadalt og mora behandler han som om han var bare en liten gutt..
hope<3<3 Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 HAHA!=) nå må jeg le;)Samboeren min har sagt det fra første stund hhihihi at det er noe rart med de 2;)
tjorven75 Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Okay, nå føler jeg meg en smule dum men... Hvem i all verden er det dere prater om?? Ble jo rimelig nysjerrig og da... ;op
prinsesse stilig Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Torkel og Unni i Farmen. Mor og sønn med noe spesielt forhold...
snart mor til 3 Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 nei nå syntes jeg dere er ekkel her! Å si at Torkel og mora hans har et litt spesielt forhold er en fornærmelse mot alle som har spesielle forhold med sine foreldre.. det kan nemlig være en veldig positiv ting å ha et spesielt godt forhold med sine foreldre... det Torkel og mora har er ikke spesielt..det er sært...ekkelt...sykt..galt galt galt... veldig flott at han har kommet seg gjennom kampen mot kreften,men hvorfor skal moren ødelegge resten av livet hans av den grunn? har ikke gutten lidd nok?? Nei,det er på høy tid at han finner seg et sted og bo alene slik at han kan lære seg å stå på egne bein.. og hun må lære seg å leve livet sitt selv...hun holder jo han tilbake med oppførselen sin! Kan gode være at han hadde vært en kjempeallright person om vi hadde sett han på farmen uten moren sin der...
tjorven75 Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 Okay, takker for svar ) Da skjønner jeg, har aldri sett på farmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå