Gå til innhold

Hva feiler det dere jenter egentlig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik her inne på barnimagen at visst vi sjelden og aldri skriver innlegg er det ingen som gidder å svare. Dere har nok aldri sett nicket mitt og når jeg er en dere ikke "kjenner" gidder dere ikke svare. Er da nødt til å være noen som har hørt elle kan noe om det jeg lurer på så hvorfor ikke svare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe litt morsomt at du spør faktisk, for jeg syns det er litt sånn jeg og. Kan hende det er tilfeldig, men er jo litt rart hvis fler legger merke til det. Spør om noe skal jeg svare deg:-) Spørs hva det er da. hehe

Skrevet

Hei du!

Det kommer nye nick hele tiden, og jeg prøver å svare på det jeg kan noe om. Men noen ganger er det spørsmål om noe jeg ikke har peiling på så da lar jeg være å svare.

Det er mange hyggelige jenter her på Bim men enkelte kjenner hverandre litt fra tidligere og da blir det en del skravling mellom dem. Har du prøvd å spørre om noe du ikke har fått svar på??

Skrevet

Må si meg enig der. Virker som det er en egen liten "klick" som er her MYE og som svarer på alt. Da blir man jo bedre kjent også, så det er sikkert morsommere å svare de man "kjenner"

Skrevet

Jeg har sett at dette er blitt drøftet før og jeg tror nok at ting er litt klikkete jeg.

Nå er jeg en slik person at jeg ikke henger meg opp i nick,ser nicket,men glemmer det like fort. Greit hvis noen er veldig ufine,eller kommer med noe enromt fint eller opplysende så kan jeg henge meg litt fast i nicket,men det er meget sjeldent.

Skrevet

Lager du deg en profil så er det lettere å bli kjent med deg. Jeg er f.eks i 2.trimester og er mest der inne, og litt her på skravle :)

Skrevet

har ikke tenkt over det egentlig, men kan jo svare for meg uansett.

jeg svarer på innlegg som jeg synes er interessante eller hvor jeg føler jeg har noe å bidra med hvis noen f.eks spør om råd osv. helt uavhengig av hvilket nick som spør, anonym eller ikke.. men det er leit du føler du ikke får svar på trådene dine, du får prøve å dytte de litt kansje, så de ikke forsvinner for ned pga andre popuære tråder :)

Skrevet

Jeg har alltid fått svar på mine spørsmål, men det er bare av 1-2 stk, mer enn nok for meg:) tusn takk til dere forest:) men ser jo at "stam"-brukerne som regel får litt flere svar.. Jeg skriver sjeldent innlegg, men prøver så godt jeg kan å svare på andres hvis det er noe jeg føler jeg vet. For ikke så lenge siden var det sånn "husker du noen fra barnimagen 2006", og jeg følte selv jeg var ganske så aktiv bruker da, i og med at jeg var førstegangs og hadde en million bekymringer og spørsmål, men der var det ingen som husket meg. Jeg husket de fleste av de som ble nevnt, og merket meg at det var de som skrev masse innlegg hver dag.. så slik har det nok vært ganske lenge..

Skrevet

Syns ikek det er slik jeg. Jeg er ikke av de som skriver mest, så folk har nok ikke tenkt over nicket mitt heller, men jeg syns jeg får svar når det er noe jeg lurer på. Og selv har jeg ikke tenkt over noen av nickene tror jeg, så jeg svarer hvis jeg kommer over noe som jeg vet om og kan svare på, hvis det ikke er mange som har svart fra før. Har vedkommende fått svar gidder jeg ikke å svare på nytt.

Skrevet

trur de "populære" får mest svar uansett hva de spør om..

Jeg ser ikke på nick, men svarer der jeg føler jeg har noe å svare..

Skrevet

åh??hmm...har ikke merket noe slikt...

tror egentlig vi blander oss i alt og alles problemer jeg ;-)

hehe...

Skrevet

Kommer det ikke litt an på hva man spør om og da? Er ikke alle innlegg som krever en hel haug med svar...

Skrevet

Jeg er generelt lite opptatt av nick. Ser om det er noe interessant/om det er noe jeg vet svaret på - da svarer jeg på innlegg.

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt på, men det er egentlig sant at jeg ofte ikke får så mange svar - er ikke så ofte innom. Tenkte det bare var fordi ikke spørsmålene mine "traff" jeg.

Skrevet

Jeg har ikke fått svar på et eneste innlegg jeg har lagt ut med div. spørsmål. og det har ikke vært sånne spørsmål som: er jeg gravid? er det farlig for barnet hvis jeg slipper en fjert?

Jeg har spurt om råd og veiledning fordi jeg er førstegangs og blir alenemor og er derfor usikker på mye.

Jeg svarer på de innleggene jeg føler jeg kan svare på, og hvis jeg ikke sitter med opplysninger om det så leiter jeg på nettet og siterer dette på innlegget deres etterpå.

Hadde jeg lagt ut et innlegg ang røyking, alkohol eller bruk av medikamenter så hadde jeg vel blitt "halshogd" her inne, men da hadde jeg i det minste fått svar på ett innlegg. hehe

Skrevet

Du må bare være masete trur jeg...Sørge for å dytte innlegget ditt opp...

Jeg svarer på det jeg "kan" men er førstegangs så føler at jeg ikke har rett på en måte til å si noe ofte.Pluss at det er en del spørsmål som blir for viktige for at man "kan" svare,de er sånne spørsmål du må ta til JM.For her inne får du som regel hele farge kartet om du først får svar...

Så handler det vel og om bare å ha flaks...

En som vet som er villig til å svare,som er pålogget som tilfeldigvis leste innlegget ditt som vet et bra svar...

Skrevet

Hei, har ikke tenkt over om det er sånn jeg...men jeg leser overskriften...om det virker som noe jeg har lyst til å lese så gjør jeg det og om det er noe jeg kan svare på så skriver jeg et svar...samme hvilket nick. Er selv sykemeldt, så er her inne ganske så mye både leser og svarer...opplever også lite respons på innlegg innimellom. Men det er oftest her på skravle, skriver jeg på 1.tri blir det som regel mer svar. Men, sjelden jeg starter et innlegg egentlig.

Skrevet

hehe for meg er det ikke nick som avgjør svar eller ikke... jeg har svart ganske mange ganger, men den siste uka har jeg blitt drit lei alt, så nå er jeg nesten ikke her mer, og svarer dermed ikke heller:P ellers kommer mye av det samme hele tiden når det gjelder kynnere, slimpropp etc, og dette er ting jeg heller ikke kan en dritt om, så da svarer jeg ikke, med mindre jeg har lik erfaring.. man mååå vel ikke svare alltid? selv om det seff er derfor vi legger ut spm, siden vi ønsker svar/respons.

men enig; burde i hvert fall ikke være slik at det er nick-selektering her:)

Skrevet

Hm... godt spørsmål! Jeg er ganske mye her inne, og svarer på de spørsmåla hvor jeg føler at jeg har noe å bidra med.

Jeg svarer på innlegg uavhengig av nick.

Jeg merker meg imidlertid hvem som svarer _meg_, fordi jeg husker nicket til de jeg synes har gitt gode svar før, og dermed vil jeg kanskje vektlegge svaret deres mer enn svaret fra ukjente nick? Hm, vet ikke jeg, men dette har iallefall ikke noe innvirkning på hvem _jeg_ svarer og ikke.

Det "nye" brukere imidlertid må huske på, er at dersom du vil ha et svar som det tar mer enn 2 sek å skrive, vil det fort forsvinne inn på side 2. Du må dermed selv være aktiv og dytte på deg selv.

De innleggene som ofte holder seg på førstesida, er "spørreskjema"-innleggene, altså typen "hvor gamle er dere", "hvor gammel var du da.." osv. Debatter om tv-program og radikale oppdragelsesmetoder er også hiter... =)

Det er nok klikker her inne, men de 32409 som ikke er med i noen klikk, svarer hvem som helst.

Skal følge med nicket ditt i framtida jeg, baby-i-magen... =)

Skrevet

har det på akkurat samme måte som deg. Har spurt ørten ganger om ting jeg lurer på, men får sjeldent svar.

ser de som er mye her inne får svar på alt de spør om, om det er tette ting eller ikke. Jeg støtter deg i den

Skrevet

Jeg svarer på det som interesserer meg, det jeg har en mening om eller som jeg føler jeg vet noe om.. Bryr meg ikke om hvem som har skrevet innlegget.. Har egentlig ikke tenkt på det HI skriver.. hmmmmm

Skrevet

Hihi, har fikk du hvertfall svar :)

Litt vittig med dette innlegget nå. Sambo spurte i går om hvordan disse sidene er og jeg svarte at det er klikkete sånn som på ungdomskoler. Selv kommer jeg hit for ting jeg lurer på og for å få bekreftet at andre har det sånn som meg (samme vondter og hormoner osv). Men jeg tror at for en del andre er dette et sosialt nettverk, og det er jo kjekt. Kanskje de kunne fått sine egne sider, kalle seg beta-theta-zeta eller noe lignende :)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg ser no vert fall ikke på nicket...jeg svarer på de inleggene som jeg vet noe om og som intresserer meg...ikke noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...