Gjest Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 At når de snakker om aslakstrøm, mordet osv... Så oppfører de seg som om dette er virkelighet? Holdt på å le meg ihjæl den gangen det kom en ridende å skøt i gårdsplassen, de oppførte seg som om de kunne blitt drept på virkelig. -Mulig det blir sånn når man lever sånn over lengre tid, men jeg synes det hele blir fjasete, jeg.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Tror de blir oppfordret til å "leve seg inn situasjonen" av produksjonsteamet der jeg.... Hva de sier og gjør og hvordan de oppfører seg er nok mye mer styrt enn vi tror )
☆Anonymia☆ Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 haha husker jeg også tenkte det da det skjedde...de snakker jo som om det faktisk skjer på skikkelig..
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Har reagert på det endel ganger, spesielt når de har snakket om at noen kanskje kan komme å ta fra dem gården. Skulle nesten tro det var skuespill, men det blir kanskje veldig virkelig for dem når de er i en slik situasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå