Gå til innhold

Jeg kom til føden med full åpning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og 23 minutter etterpå var bolla født:-)

Det tok 3,5 timer fra første ri. Vanskelig å tro, syns jeg...

Og JEG, pysete og pinglete meg, kan si at jeg opplevde fødselen min som noe utelukkende positivt!!

Nå skjønner jeg dere damer som skryter fødselen deres opp i skyene:-) Jeg kan gjøre det samme, og det føles fantastisk!!!!!!!

Forrige fødsel var horribel på alle måter, og tiden etterpå likeså, med utrolig mye vondter og plager.

Denne gangen er alt motsatt, og jeg kjenner ikke at jeg har født, engang, mindre enn to døgn etterpå.

Sliten er jeg jo, for har sovet minimalt, men ellers er alt rene idyllen, hihi:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis; med prinsesse og drømmefødsel:-)

Hva heter vidunderet?

Skrevet

Gratulerer så mye :-))

Skrevet

Gratulerer! :-) Godt å høre du hadde en fin fødsel. Mine fødsler har tatt noe lengre tid, men har vært veldig fine og ingen smerter i etterkant, så jeg skulle gjerne født flere jeg :-)

En fin fødsel er noe av det mest fantastiske man kan oppleve, et realt KIKK! :-)

Skrevet

Takk!

Foreløpig er Bolla favorittnavnet:-D

Skrevet

Takk:-D

Det var faktisk et kick, og jeg kan ikke helt tro at jeg var så heldig å få denne opplevelsen........:-)

Skrevet

Gratulerer med pia:) Minner veldig om min egen fødsel....bortsett fra at det tok 7 minutter før hun var ute:)

Skrevet

Gratulerer med flott fødsel og flott jente:-)

Skrevet

Takk!

Det er herlig å endelig ha henne her:-)

Skrevet

Gratulerer så masse med jenta!! =)

Så bra at det gikk godt!

Skrevet

LOTP - kom hun syv minutter etter at du ankom sykehuset ?

Skrevet

OI, det hørtes ut som en flott fødsel ja :) Kan jeg få spørre om hvor ang tid du brukte sist?

Grattis så mye med frøkna ;)

Skrevet

Forrige gang tok 14 timer fra første ri.

Skrevet

DET var kjapt, det:-)

Flaks at du ikke fødte i bilen, kanskje ? Antar at ikke det var kaldt beregning, hehe:-D

Visste du forresten at du var kommet så langt i forløpet da du ankom ?

Jeg hadde ikke peiling, og ble mildt sagt overrasket da jeg fikk vite at det var full åpning.

Skrevet

Gratulerer så mye med en liten jente:)

Skrevet

Vi skjønte hjemme at vi hadde dårlig tid ja når jeg begynte å blø en del. Mannen fikk endelig kjøre grisefort og jeg holdt igjen veldig i bilen. hehehe han parkerte midt foran hovedinngangen til SIA, dvs under taket på inngangspartiet. Jeg trodde jeg skulle dø når heisen ikke kom....

Skrevet

gratulerer - det høres helt herlig ut:)

Skrevet

Det var en rask fødsel,ja :-D

Gratulerer med Bolla!! ;o)

Skrevet

Gurimalla, mannen din var flink som klarte å holde seg på veien:-) Ja, det er jo et varseltegn når blodet kommer. Var det ikke ille å måtte holde igjen ?

Hihi, det er godt de er handlekraftige når det gjelder:- Det var jo greit at fødselen ikke dro ut, så han kjapt fikk flyttet bilen fra inngangspartiet, hehe:-DD

Skrevet

Gratulerer!

Fint å høre at det gikk bedre denne gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...