♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Svigermor har sinne måter å hinte på. he he.. Hun har sagt i fra til min mann at hun og svigerfar gleder seg til de blir besteforeldre. Og i går var min mann hjemme hos de en tur, hun har vist allerede begynt å gjøre i stand et barnebarn rom, alltså min manns gamle rom. Handlet inn skattekiste til å ha bamser og leker i osv, funnet fram gamle leker etter min mann og hans bror. Må bare le. Jeg og mann min har planer om flere barn, og satt igang å prøe men har ikke sagt det til noen i familien, derfor er det ekstra morsomt åssen svigermor oppfører seg... Hun forsikrer min mann om at de ikke kommer til å gjøre forskjell på min sønn og et evt barnebarn til jul osv... Og at hennes far vil bli veldig glad hvis vi får barn osv... hun legger inn små skulte hint over alt!
anonyn Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 så koseligt da... ja så lenge det ikke blir stress å mas så...
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 Bryr meg egnetlig ikke. Man blir ikke fortere gravid av den grunn. hehe Selv om vi har begynt å prøve så tenker vi ikke så mye på det, vi blir gravide når vi blir det. ikke noe stress.
Pysa Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Høres veldig koselig ut! Har ingen i familien som bryr seg større, så dette høres jo fantastisk ut, spør du meg.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 6. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2008 Ja ho er fantastisk. men noen ganger litt vel mye.... hvis ho finner ut at vi trenger gardiner så drar ho å kjøper og så drar jeg ut å bytter de til noen som er litt mer vår stil. Ho er kjempe snill og alt men noen ganger blir det litt vel mye. dette synes jeg bare var hærlig å høre. tydelig at hun gleder seg masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå