Gå til innhold

Spør her også, jeg: Leker til baby (gutt) 8-9-10mnd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er moro?? Her har de "gamle" lekene liksom mistet sin nyhetsverdi og er ikke spennende på noen som helst måte lenger virker det som... Tidligere kunne han jo fint leke leeeeeenge med disse lekene, men nå holder det liksom å se på dem, så er de oppbrukte;) Tenkte jeg skulle kjøpe en litt myk ball iallfall... Det er moro! Ting som kan trille er fryktelig spennende. Gi meg masse forslag, skal på handletur til uka, men må ikke være så dyrt. Har prøvd litt visper og sånn fra kjøkkenskuffen, men det var ikke så stor suksess i grunnen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen??

Skrevet

mathias(8mnd) elsker leker som lager lyd.. han har en baby rangle som han elsker. sånne speil leker som man setter på gulvet er også veldig popp:) har også et leke teppe på gulvet med masse ting som knittrer og piper å sånn.

Skrevet

Vi har en babygutt på 9 mnd og to gutter til på 5,5 år og 3,5 år så vi har jo en god del leker som ikke er babyleker også og det er mest dem mini leker med egentlig. Mest populært for tiden er et lekekjøkken, han elsker det rett og slett. Later som han drikker fra koppene og spiser av skjeene, åpner og lukker "kjøleskapet" osv. Ellers er hovedinteressen hans å rive ting ut av skuffer og skap. Puslespill av tre er spesielt spennende.

Skrevet

Mini her brukte da mye lydleker. Spesielt noen tøydyr med dyrelyder var favoritten :)

Skrevet

Hehe... Leker med lyd, ja... Det var sånn vi ikke skulle kjøpe og ha før vi fikk barn, jeg og mannen;) Skjønner jo nå at det er lyd som gjelder!! Puslespill var lurt også... Siden det er førstemann her har vi ingen leker eller noe som helst, så fint med innspill! Tusen takk:)

Skrevet

Jeg lurer også litt på det samme, vi trenger leker som får babyen til å holde seg littegrann i ro innimellom.. :P

Ellers sprinter hun bare rundt/snubler og dunker hodet.

Jeg så noen leker fra Fischer Price i lekebutikken i går, en var en sånn stor giraff man kunne putte baller oppi. Den var ganske høy, barnet kan reise seg opp langs den liksom

Noen som har den eller?

Skrevet

En del av det samme som Alva sin.

Lillemor her leker med lekekjøkkenet til broren, dukkevognen og dukken sin (triller rundt og setter seg ned og koser på den av og til).

Putteboksen og sånn sprett opp sak. Pusslespill, Schleich dyr, og leker som lager lyd. Særlig baby einstein "I-pod'en" og brorens datamaskin (sånn med bokstaver og spill).

Skrevet

Leker med lyd.

Leker som knitrer.

Instrumenter.

Bamser.

Kjøkkenredskap som sleiv og stekespade.

Smokkesnor :o)

Skrevet

Også elsker hun bøker, men får bare "lese" de som er laget av stoff eller kartong, siden hun blar litt voldsomt.

Skrevet

Ja, vi har den giraffen....han liker den godt (9 mnd) mn tar ik ballene igjennom munnen enda ;) mn han bruker å reise seg opp når han tar fatt i den og trykker på knappen som lager lyd og blinker=)

Skrevet

Kjempefine tips, alle sammen:) Trengte det! Har glemt hvor jeg har lagt kreativiteten min... Den ble visst pakket ned for en stund siden;) Må graves fram igjen når man blir mamma!!:)

Skrevet

Den er verdt å kjøpe, altså? :)

Den så litt søt ut, hehe

Skrevet

Den giraffen, hvor får man tak i den? Eksempel på lekebutikk som har den?? Litt kjekt med ting lillegutt her kan begynne å reise seg opp etter etter hvert også... Har ikke all verden av det heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...