Gå til innhold

Hva gjør jeg da.........?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla fikk nye gummistøvler i høst, de er nesten ikke brukte. Har hatt de stående i bhg for de blir mest brukt der tenkte jeg. Og nå er de vekk. Tenkte at nå begynner det jo å bli litt støvle vær og skulle se etter de, men de er borte. De i bhg har hengt opp lapp, men jeg tror noen må ha stjelt de jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så irriterende! Vet hvordan du har det. Reimadressen til eldste forsvant på mystisk vis fra bhg uka før påske. Trass i lapp, er det ingen som har sett den.

Dress til femtenhundre kroner, søkk vekke!

Skrevet

Har du navn i de? hvis du har det så kan du ja ta en titt i alle gummistøvlene som er i barnehagen!

Skrevet

Er nok dessverre ikke så mye mer å gjøre enn å håpe noen har tatt feil og at de dukker opp igjen.

Skrevet

ja, det er navn i de, er gudsjelov flink med merkingen. og så er det ingen som har like sånne støvler i bhg, derfor så syns jeg det er litt rart at de har blitt borte sånn.

Skrevet

Kjempe kjipt, både for dere og bhg.

Hører flere foreldre klage over at ting blir stjålet i bhg. og noen av skylden tror jeg er at man navner med klistelapper som er lette å ta av.

Men å stjele fra barn i bhg. er lavmål...

Skrevet

Her forsvant cherroxene til sønnen rett før jul (helt nye, ikke brukt), dem var godt merket... Skrevet med tusj.. Men søkk vekk. Vi hengte opp stor lapp i bhg, men den gang ei... Men i tørkeskapet i bhg stod helt like cherrox, men uten navn, og med tykke eco ullsåler.. Så etter ei stund, og etter å ha snakket med lederen på avd så tok vi bare de cherroxene med oss hjem, og navnet dem.. Så vi ha nå cherrox allikevel.. Men skjønner veldig godt at det er litt surt når sånn forsvinner. Vi ha noen ganger fått med feil klær hjem osv - men da ha vi tatt med tilbake dagen etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...