våken_om_natta Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Ikke for skummel og ikke for jentete...
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Ikke den helt nyeste filmen, men... Kiss kiss, bang bang hvis ikke du har sette den??
Gjest Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 "We own the night" Mark Whalberg, Robert Duvall, Eva Mendez, og han Phoenix fyren. Husker ikke fornavnet. Så den igår, bra actiontriller.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 hairspray:) er morsom. til og med gubben likte den.
Sivalur Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Du har sikkert leid for lenge siden - hva ble det tro? Til en annen gang anbefaler jeg Sahara - morsom actionkomedie.
Pysa Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 pursuit of happiness - eller noe sånt - kjempefin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå