Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 det er det verste jeg vet da jeg har et kronisk "sykt" urinrør, og hvis det omtrent går hånd i hånd med epidural blir det helt utelukket for meg:(
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Har fått epidural 2 ganger, men aldri noe kateter, så tror ikke det er vanlig nei.
Nætte;mortil2 Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 De gjorde det på meg, men tror det er veldig forskjellig.. Jeg ble helt lamma fra midten og ned, så ville ikke kjent noe som helst. Kjente ikke kateteret heller.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Har hørt man kan bli katerisert hvis det tar tid å få ungen ut pga blæra kan stenge litt.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Jeg måtte kateteriseres da jeg lå med epidural. Da fødselen strakk ut i mange timer la de inn kateter istedenfor å kateterisere meg flere ganger.
Gjest mphs Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Jeg har ikke hatt epidural ved mine to fødsler, men blitt kateterisert begge ganger. Hadde drypp første gangen og klarte ikke gå på do selv å tisse, og andre gangen gikk fødselen litt fort på slutten og da ba jeg om det selv siden det kjentes ut som jeg måtte tisse veldig.
Piken på landet Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Jeg ble kateterisert i forbindelse med epiduralen ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå