Gjest Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Noen som har vært på SATS Baby? Må vel begynne å trene etterhvert (ugghhh), og dette ser jo ut som en glimrende time der man kan ta med babyen og det sikkert er høy toleranse for barnegråt :-). Når begynte dere på denne timen om noen har vært på det (eller tilsvarende).
Makkapakka Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Ja det har jeg vært på. Det er veldig gøy!!! Jeg begynte alt for sent dessverre, når snuppa var 7 mnd. Skulle ønske jeg begynte før. Men det er masse småtasser der også. Tror den yngste er rundt 2-3 mnd (må være 6 uker siden fødsel i alle fall). Alle barna er med i timen. Ligger å kikker på aerobic delen også er de med under styrketreningen. Barnegråt, amming, bleieskift osv. er helt ok - det er jo det som er meningen. Ingen reagerer på det. Det som er dumt er at hos oss er det så populært at det blir så fullt på timene!
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Anbefaler det paa det sterkeste! Jeg begynte ogsaa litt sent, da jenta var 5 1/2 mnd. Neste gang begynner jeg nok tidligere. Det er kjempegoey, baade for mor og barn. Og har for foerste gang i mitt liv faatt meg til aa VILLE trene. Til den dags dato har jenta mi aldri vaert grinete under timen... det er ganske utrolig! Og timen kan bookes i forveien. Saa er problemet ang fulle timer loest! GOD TRENING!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå