Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 knallfornøyd:) flott service, og lekker teutoniavogn!
mamman til juliprinsesse Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Signerer denne jeg!!! Lykke til med flott vogn
allegodetingertre Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Jeg har kjøpt to vogner pluss pluss pluss av henne tidligere og vært kjempefornøyd!
Silkemage Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Samme her. Fikk vogna på torsdag, og alt er i sjønneste orden. Eneste jeg savner er et slikt vindtrekk. Tror at hvis du kjøper vogna i butikken, så er dette med. Men ikke på lilleprinsen tydligvis. Ser ut som det må kjøpes utenom.
ceso Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 prøvde å gå inn på siden nå jeg og ble fortalt at denne siden var parkert og at lilleprinsen.no ikke hadde noen hjemmeside... gått glipp av noe?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Husk www først! www.lilleprinsen.no funker den!
ceso Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 prøvde igjen idag jeg, men det gikk fortsatt ikke. MED www foran tilogmed, enda min pc gjør det automatisk... merkelig... kanskje lilleprinsen bare har bestem seg for at den ikke vil at jeg skal handle der
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Prøv kvasir eller google på lilleprinsen da... jeg har bestilt en buggysnuggle og noe annet stæsj der i dag. Var innom flere ganger før jeg bestemte meg, og det var ikke noe problem.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå