Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så at man kom på forsiden med denne linken...

Hvis dere går inn på boliger er det huset som heter Optimus jeg mener..

Skrevet

Helt greit:) Ikke et hus jeg hadde valgt, men... Har sittet og sett på mange sånne tegninger ettersom vi har bygget hus selv og flyttet inn for et år siden;) Romløsningene ser i grunnen gode ut, fint med vindfang også, det savner vi;) Romløsningene var bra og virker fornuftige og fine, men fasaden var jeg ikke så glad i... Liker mer "klassiske" hus. Spennende å skulle bygge!! Lykke til med valget!

Skrevet

Dytte

Skrevet

Greit nok det.

Litt lite for oss.

Skrevet

Tja.. Så jo bra ut det da, men jeg syntes det var litt lite.

Lite bodplass,kanskje?

Vet jo ikke hvor mange dere er i familien da :)

Skrevet

Helt greit til å være på den størrelsen.

Men jeg hadde helt klart savnet et gjestetoalett.

Skrevet

Helt greit, men savnet loft/kjellerstue og gjestetoalett. Dette er vell på en flate, eller med halv etasje ned etter det jeg så, og jeg vil ha det på to flater..

Skrevet

Syns det var et veldig stilig hus, jeg liker sånn stil.

Men jeg syns det var litt lite. Og så tror jeg aldri at jeg hadde bygget et hus med bare tre soverom, når jeg først skulle ha bygget. Måtte minst hatt fire.

Skrevet

Huset i "formen" var veldig veldig fint:) Men måtte vært større og anderledes romindeling eller sånn.. Men var jo kjempestilig! Elsker hus som er sånn "skeiv" i etasjene:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...