Tomine is my star Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Prinsessa mi sover. Kjæresten er på kiosken å tipper. Katten er ute (å leter etter mus...?!) Jeg sitter å dibber og titter litt på farmen.... Har vært ute hele dagen,er rimelig sliten...
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Mannen er ute og hjelper svigerfar, guttene sover litt og jeg lester bedriftsøkonomi samtidig som jeg lager middag og dibber litt. )
Gjest Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Nettopp kommet inn etter en tur, mannen har dratt ut, lillegutt leker på rommet og jeg sitter her og slapper av=)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Mann og barn er ute i regnet og leker. Kattene og hunden sover inne. Jeg sitter å dibber og venter på at potetene blir ferdig kokte
jordbær mathilda Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Lillemor leker at hun er hest Eldstejenta ser på farmen Mellomste ligger ved siden av meg og har vondt Mannen min er i garasjen og polerer bil Jeg sitter her!!
Makkapakka Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Jenta vår hyler!!!! Samboer kommet hjem fra joggetur!!!! Jeg blir gal!!!
LadyLuck & Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 "stroebror" sløver på kosedeyna si foran en tegnefilm (vært ute i nesten heele dag) "lillebror" sover i korgen sin sambo er ute å drikker kaffe med en kammerat, og jeg dibber og surfer nettet ellers
Sjefsmegga Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Jentene leker seg med klosser, guttungen ser tv, gubben driver med noe data greier og jeg sitter å venter på at brød deigen skal heve seg ferdig. Katten sover bak ryggen min her og stjelder litt varme..
Tomine is my star Skrevet 6. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. april 2008 Jorbær mathilda... Hva er det med mellomste da?
jordbær mathilda Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Hun datt ned trappa i stad, har et innlegg om det lengere ned på siden her!
Tomine is my star Skrevet 6. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. april 2008 Huff da...stakkars liten! Håper det går bra...
Verbena Skrevet 6. april 2008 #13 Skrevet 6. april 2008 Mannen og gutta er ute en tur å leker litt i sola sammen med noen naboer! Jeg sitter her å sløver, surfer litt og ser på farmen. Og rydder litt smått innimellom!
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 6. april 2008 #14 Skrevet 6. april 2008 Sønn ser på herkules på toon disney. jeg diber og er på facebook mann er hos en kompis og ser film.....
æsj altså! Skrevet 6. april 2008 #15 Skrevet 6. april 2008 Guttene ser på teit barne-tv på nrk super. Mannen min pusser opp i kjelleren Katten er vel en eller annen plass inne i huset Jeg hører på lillebror som er sur, dibber og venter på fotballekstra skal starte
indigo76 Skrevet 6. april 2008 #16 Skrevet 6. april 2008 Guttungen har trassanfall frodi han vil til naboan å bæsje... De er ikke hjemme, og ikke hadde det vært aktuelt uansett... Alt de skal trasse om! Babyen skriker og vil ammes. Jeg er utslitt etter en lang søndag.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 6. april 2008 #17 Skrevet 6. april 2008 Mannen gir lille kveldsmat, og jeg sitter med eldste som ser på et barneprogram før kveldsstellet.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #18 Skrevet 6. april 2008 3 åringen sover på sofan,mannen min på soverommet og eldsten er ut med en kompis og jeg sitter her;)Har vært på tur tidligere i dag hele familien:)
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 6. april 2008 #19 Skrevet 6. april 2008 Mannen ser på fotball på tv oppe unga ser barnetv her nede jeg koser meg med nettet
Alba44 Skrevet 6. april 2008 #20 Skrevet 6. april 2008 Lillegutt får kveldsmat av pappan sin, og jeg satt meg akkurat ned med en kaffekopp og pc`n.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå