Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke orket å fylle huset med allskens plastdingser ennå, men når begynner de å få interesse for de første lekene (rangler o.l.). Datteren min er 5 uker nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tirill begynte å intressere seg for leker når hun var 5 uker gammel.. kjøpte da et slik leketeppe med leker over som hun elsket! Det tror jeg var

Skrevet

Skulle skrive at det var en kjempe investering, hun brukte det til hun var 4-5mnd. Hun kunne ligge der opp til 2 timer.om gangen...

Skrevet

Ble vell mer og mer morro for han fra 5 mnd alder tenker jeg:-)

Nå som han snart er 7 mnd, elsker han å leke med leker. Ligger vell overalt i huset her. Hehe:-)

Skrevet

Vi kjøpte en vippestol med leker hengene fra en bøyle da han var rett under 1 mnd og han elsket den. Da han var halvannen måned fikk han en babygym og den ligger han fortsatt i og har det kjempegøy (han er 5 mnd i morgen).

Skrevet

Hvordan kan man la en liten baby på et par mnd ligge i en babygym i TO timer?? Himmel og hav..

Skrevet

Hva i all verden er feil med det hvis hun har det fint der, sure anonym?

Skrevet

Ville bare aldri latt min 2 mnd gamle baby ligge alene på gulvet i to timer.. men hjelpe meg, man gjør som man vil..

Skrevet

Hva gjør du da? Bærer rundt på ham/henne hele tiden?

Skrevet

Litt forskjell på 2 og 4 måneder gamle babyer eller? Og om de ikke har det kult i babygymmen, sier de jo ifra! Man lar dem jo ikke ligge der å skrike..

Jeg tror man får sterke, selvstendige barn om de tåler å ligge litt for seg selv. Det betyr jo at de er trygge på at mamma/pappa er rett i nærheten, og kommer så fort de sier ifra;)

Skrevet

Nei.. men vi snakker TO (!) timer her da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...