ponni-petra Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Sikker vært svart på flere ganger dette allerede, men jeg og mannen skal være faddere for et vennepars lille gutt. Men nå har det seg sånn at vi ikke har barn (enda), og har vel strengt tatt aldri vært i dåp før...som jeg husker? Så er litt blank på dette området. Hva er vanlig "størrelse" på dåpsgave nå til dags? Noen som vet/har erfaring? :-)
isprinsessan Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Hei, vi skal i dåp neste helg, og er faddere. Kjöpt et nydelig smykke av en svensk kunstner som hun kan bruke både som barn og voksen. Det kom på 400sek. Synes det er en passelig sum vi. Har også da forhört meg med min söster og mamma hva de syntes er passe. Men her er det sikkert store variasjoner.
tmr84 Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Det varier nok men for de barna vi er fadder på har vi brukt fra 400 til 700 og når vi ikke er fadder har vi brukt 3-400=0)
2b&spira Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 vi har kjøpt noe vi syntes er fint,pris er ikke det viktigste bare man mener man har råd til det selv.. tror det er opp til hver enkelt. gutten jeg har fra før fikk en barne bibel av en fadder og en annen fadder fikk han h.c andersen historie bok. så er opp og ned hva folk kjøper
ponni-petra Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2008 Tusen takk for svar! Ble jo litt klokere jo. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå