3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Hva er moro?? Her har de "gamle" lekene liksom mistet sin nyhetsverdi og er ikke spennende på noen som helst måte lenger virker det som... Tidligere kunne han jo fint leke leeeeeenge med disse lekene, men nå holder det liksom å se på dem, så er de oppbrukte;) Tenkte jeg skulle kjøpe en litt myk ball iallfall... Det er moro! Ting som kan trille er fryktelig spennende. Gi meg masse forslag, skal på handletur til uka, men må ikke være så dyrt. Har prøvd litt visper og sånn fra kjøkkenskuffen, men det var ikke så stor suksess i grunnen...
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 6. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. april 2008 Ingen som har noen gode tips? Anbefalinger?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Jeg har hatt stor suksess med bondegården til fisher price (little people) til både første og andre mann... Lillegutt kan pusel med den leeeenge. Putter figurer inn og ut, trykker på "lydene" og åpner og lukker dører! Og soresøster leker med en ennå også
Yrha Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Ja, her i huset må vi være skikkelig oppfinnsomme.. -en pilleboks (der lokket er umulig å åpne for barn) med noe skranglete inni. -gamle mobiltelefoner (ta ut batteriet først) -fjernkontroll -tannbørster -en tjukk taubit med knuter på -imdalsflaske der noen få dråper kommer ut hvis han suger -tennisball som spretter. Fascinerende
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2008 Takk for tipsene:) Får grave fram den gamle kreativiteten igjen og finne på noe moro;) Mobiltelefoner er jo superfascinerende, men de gamle har jeg kastet... Tenkte ikke helt at en liten gutt ville få glede av det etter hvert;)
Piipii Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Mini her på 8 mnd elsker alt som lager lyd når han tar/slår på den. Sånne kopper som man setter opp på hverandre er også veldig in.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå