jordbær mathilda Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Hun skled i det hun skulle gå ned trappa.Hun datt og slo ryggen i trappetrinnet. Jeg satt i stua og hørte et rabalder, så ble det helt stille.Løp og så etter hva som hadde skjedd,da var hun helt likblek.Hun hadde slått pusten ut av seg og var skikkelig redd. Nå klager hun på at det gjør vondt å puste og hun har vondt i ryggen. Kan ikke se noe spesielt på ryggen hennes bortsett fra et svakt rød merke. Er det vanlig at det gjør vondt å puste i etterkant av et slikt fall?? Hun er 9 år.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Kan ha knukket ribbein dersom det er vondt å puste, klem litt på henne og sjekk.
balsam Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 jeg hadde ringt legevakta tror jeg... mulig jeg overreagerer...=/
*ale* Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 KAn være at hun har forslått seg og at musklene protesterer når hun puster. Men kan jo også være en brist på et ribben eller noe.. Gjør det vondt når du tar på området??
Sjefsmegga Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Jeg ville ringt å hørt med legevakta i hvertfall. Har vært på legevakta med sønnen min etter fall i trappa da han var 8år, han var riktig nok ikke forslått, men det ble skrevet en rapport i hvertfall greit å ha det dokumentert hvis det senere viser seg at de har fått en skade på ryggen som viser seg i ettertid... i forhold til forsikringer feks..
Sjefsmegga Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 mer enn forslått skulle det stå ja ;-) Var mye det samme forresten, mista pusten litt, verka flere steder på kroppen slo rumpa, ryggen og bakhodet.
jordbær mathilda Skrevet 6. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2008 Nå har jeg kjent og klemt litt,hun sier det er vondt når jeg klemmer akkurat under puppen hennes. Vondt når hun puster også. Men hun klarre å gå. Men hun slo jo ryggen sin, kan hun da ha knekt/bristet et ribbein? Er det noe som gjøres noe med, eller skal jeg bare la henne ta det med ro her hjemme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå