Lottes mamma Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Er dette mulig? Bruker 75-80 G-H, men har ikke lyst til å bruke 1000 kr på et par bh`er:(
star78 Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 selvsagt finnes det så store bh'er! En stor andel kvinner bruker feil størrelse. Det mest vanlige er å ha en for høy omkrets og for liten cup. Det er derfor flott å høre noen som trolig har riktig størrelse på bh'en! Den siste jeg kjøpte i graviditeten (ikke amme) kostet tett under 500 og var størrelse 70G. Jeg regner med å bruke rundt 500 kr per ammebh også. Det er derimot penger jeg villig bruker med tanke på hvor viktig det er nå spesielt å ha en støttende bh!! Da kan man heller kjøpe billigere ammetopper og annet, men bh'en er så viktig! Selv bruker jeg å handle på LaLina i Oslo. Der har de veldig god kvalitet og er veldig hjelpsomme med å finne riktig størrelse og en bh som passer deg. Da jeg sist kjøpte en bikini der i sommer brukte jeg vel en time....de har alle størrelser og er bare det perfekte stedet å kjøpe bh! De som jobber der kan virkelig sine saker :-)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Bruker selv 80E og kjenner til problemet.... Til amme-BH må jeg erfaringsmessig opp i F-cup. Det kan lønne seg å bestille fra utlandet. Bravissimo i England f.eks.: http://www.bravissimo.com/products/lingerie/nursing-bras
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 He he he... Ler så tårene triller. Du kan få sagt det :-D
marinas skatt Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Hei. Jeg har kjøpt amme bh`r fra triumph i str: 80-F og 80 -G cup på spar kjøp til kr 369,- pr stk.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Jeg fant bare amme bh opp til D-cup der jeg....? Har du en link?
skatten kom i mai :) Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 eg kjøpte ammebh på sparkjøp forrige helg og den var i størrelse 80g .. veldig fin med blonder og greier... synes også det e godt å høre at noen faktisk bruker riktig størrelse på bhene det e veldig mange som bruker feil og det er ikke lekkert!
Nanna:-D Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Ser du er fra fredrikstad.. Dra på Maxi og mini på borg storsenter i særp. Døm vet jeg har opp til h. Det så i allefall dama jeg snakka med der.. Prisen kan jeg nok ikke si, men den amme-bh'n jeg kjøpte der var 75 E og den betalte jeg vel litt over 350 for vis jeg husker riktig....
Gjest Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 Må man da dra til Sparkjøp fysisk, eller finnes det også på nettet? Jeg fant nemlig bare opp til D på nettsidene deres...
marinas skatt Skrevet 6. april 2008 #13 Skrevet 6. april 2008 De største amme bh`ne er ikke i katalogen til spar kjøp. Men de har dem i butikkene sine. Du kan jo kanskje eventuellt ringe og høre om de kan bestilles på post ordre også.......
Gjest Skrevet 6. april 2008 #14 Skrevet 6. april 2008 OK! Nærmeste butikk er vel en time unna, så jeg tror ikke jeg orker å reise dit bare for det.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #15 Skrevet 6. april 2008 Hei! Jeg har samme problem og har fått en venninne i London til å handle 4 stk for meg og betalte kun 500NOK for 4 amme bh, 2 i str 75F og 2 i str. 80E, og har nå bedt henne handle enda en i 80F. Grunnen til at jeg ba henne handle var fordi jeg googlet på nett og fant da noen sider som ble anbefalt i andre forum, i Storbritannia som også var bra pris. Jeg laget disse som bookmarks, men pc'n min er på reparasjon, men kan sende deg 2 bra linker til internet shopping amme bh når jeg får den tilbake (bare send meg en melding så skal jeg sende når jeg får pc'n tilbake, har gullfiskhukommelse om dagen) - kan forøvrig legge de ut også, sikkert flere som trenger også! Forøvrig så er, erfaringsmessig, de britiske bh'ene mindre i cup'en så du bør i tillegg til den str. du ønsker å kjøpe gå opp en cup-str. ! Ellers er str. 70=32, 75 = 34, 80=36 etc. Lykke til! )
Lottes mamma Skrevet 6. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 6. april 2008 Kjære, så mange rare svar man kan få... Jaja, takk til dere som kom med nyttige tilbakemeldinger! Til dere andre: ja, det går an å ha så store pupper, nei jeg har ikke vondt i ryggen (eller noe annet sted forøvrig) og denne uka (uka 30) kom magen på utsiden av puppene for første gang! Skal ta meg en tur på maxi mini og spar kjøp jeg da, tror jeg:) Håper forøvrig de går noe tilbake igjen, når jeg er ferdig med å amme:)
huldretufsa Skrevet 6. april 2008 #17 Skrevet 6. april 2008 På Baby Shop har dem flere i opptil str. H under 500-lappen.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #18 Skrevet 6. april 2008 Dessuten har du vel gatas lykkeligste mann, sikkert? ;-))
Lottes mamma Skrevet 6. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 6. april 2008 Hehe, joda han klager ikke han. Men selv så syns jeg tyngdekraften får litt vel godt tak etterhvert da...
Lottes mamma Skrevet 6. april 2008 Forfatter #20 Skrevet 6. april 2008 Baby shop ja... Hadde ikke tenkt på at de har mammatøy der...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #21 Skrevet 7. april 2008 Mamasita.no har amme-bher opptil cup str H. Hvis du leter under "salg"...så ligger det noen der til rundt 300 kr. I allefall for et par uker siden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå