"prøve-frøken" Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Skulle teste i dag,men fikk ikke gjort med morgenurin,så venter til i morgentidlig.Tror du jeg er gravid??? Jeg har alle tegn....føles anderledes en de 16pp jeg har vært igjennom... J141174 H281074 Kjempeglad for svar:P
0406 Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 I morgen ser det ut som testen slår ut positivt ja:) Masse lykke til! P.S får opp jente
"prøve-frøken" Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 Ja jeg gleder meg veldig til å se resultatet i morgen:) Spennende at du får opp jente,for alle de andre spådamene får opp gutt ama:)) Ser du noe mer ang svangerskap og forløp da?
0406 Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 hehe jeg er veldig fersk i dette da:) Får opp at alt vil gå bra. Det jeg har spådd mine venner og meg selv har stemt men blir litt annet når jeg ikke kjenner de som spør men prøver læll jeg:)
"prøve-frøken" Skrevet 6. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2008 Syns det er bare moro at du prøver jeg,og jeg skal gi deg tilbakemld i morgen:)) Tusen takk for svar,og ha en videre fin søndag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå