Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Jenta mi på 3 uker er våken og urolig, av å til hylskriker fra vi står opp om morgenen i 9-10 tia til klokka er 3-4 på ettermiddagen før hun roer seg.... hun får mme hver 3 time av å til oftere.... raper godt etterhvert måltid... nå får hun 90ml... kan det vøre kolikk?? men har liksom lest at kolikk kommer på kvelden/natta.... For tulla er kjempe rolig og sover godt på kvelden/natta..... Hhhmmmm..... noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 hvis det er kolikk så er det vel mye pressing også mener jeg...får hun ut mye luft da? hvis hun skriker hele dagen så er d vel en mulighet for at d er kolikk ja... ;( sover hun ikke i det hele tatt på dagen da?
Gjest Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 ja føler hun får ut mye luft ja.... hun skriker ikje hele dagen, men er mer urolig.... Hun sover kanskje 10-15 min innimellom.....
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 hmm...du kan jo prøve å gi henne litt fenikkel te(amme te som kjøpes på apoteket) eller minifom for å se om det hjelper...nå er det mye anbefalinger om å ikke bruke minifom men hvis det hjelper så er d vel bra det..jeg bruker det på jenta mi selv jeg..bruker både fenikkel te og minifom men tenker å slutte å bruke minifom nå for tee`n funker ganske bra på henne
mamma&urokråka Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Gutten min får MME og var veldig urolig og sov dårlig på dagen (men sov bra på natta), kunne skrike masse, men ikke sånn som de definerer kolikk. Vi byttet fra NAN til Hipp og alt ordnet seg :-) Så anbefaler å prøve det hvis dere ikke bruker det!
Gjest Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 hhmmm... kanskje det kan hjelpe å prøve noe annet ja.... bruker NAN.. får du kjøpe HIPP på vanlige dagligvare som rema 1000??? for kan liksom ikje helt bli klokk på at det er kolikk.....
mamma&urokråka Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 De fleste har dem. Vi har kjøpt det på Ica og rema... vet ikke helt om de har det overalt men.. :-) Er ikke noe særlig dyrere enn NAN heller.. BAre litt, men det er jo verdt det hvis det funker. :-)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 okay ) får ta meg en gå tur til Ica i morgen å se om jeg finner... pris bryr jeg meg ikje noe om ) bare det hjelper... skal iallefall prøve... for i dag har det vert slitsomt...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 eller så kan du jo prøve å ha malt i flaskene hvis du ikke alt har det da...
Gjest Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Malt har jeg i hver flaske og hun har fin avføring.... )
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #11 Skrevet 6. april 2008 Høres akkurat ut som vår lille venn, og det var kolikk! Og det stemmer IKKE at det er bare om kvelden/natta hvis det er kolikk. Det defineres som skriking mer enn 3 timer pr. døgn i minst tre av ukens dager. Har ingenting med når på døgnet det er..
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #12 Skrevet 6. april 2008 Synes også det høres ut som kollikk. Stikk til kiropraktor, eneste som fenkert her i gården!! Ikke mange som har mer peiling på muskler og kropp enn det de har og det er helt ufarlig )
Gjest Skrevet 6. april 2008 #13 Skrevet 6. april 2008 hhmmm.... Må jeg gå igjennom legen får å få time hos kiropraktor eller er det bare å ringe å få time???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå