Gå til innhold

Da blir det deseember -barn på oss!!


lykkelig78

Anbefalte innlegg

Jeg hopper fornøyd inn i desember forumet! Vi fant ut på fredag at vi er gravide med vårt første barn! Gleder oss noe helt sinnykt!!!

Terminen er i følge bim 14. desember!!!

Gleder meg til svangerskapet!

Lykke til alle desember mammaer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! Gratulerer til deg også!

Har dere prøvd lenge eller?

Vi prøvde i 8 pp, å det hadde vi forventet, så syns egetlig at det har gått veldig greit.

Har hatt veldig på følelsen at det kom til å klaffe nå, så da eggstokkene slo seg litt løs, så skjønte jeg vell egentlig hva som var på gang.

Jeg er egentlig i veldig god form, men er blir veldig fort sulten, og om jeg da ikke får litt mat blir jeg kvalm.

Hvordan er det med din form da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:)

Ja vi har prøvd lenge, sluttet på p-pille desember 06.. Så det har tatt lang tid, mange skuffelser, Men er glad jeg ikke har opplevd å bli gravid å så miste.. Så får håpe den sitter fast:)

Ja hadde også på følelsen at det kom til å gå nå, rart i grunnen;)

Jeg er i flott form, har hatt ømme pupper, men det er over allerede. Nå er jeg bare trøtt.. Sovner i ett sett! hehe. Sulten er jeg også, men ikke kvalm. Heldigvis!

Har du fortalt nyheten til noen da?

Jeg har bare fortalt det til en vennine, skal vente til slutten av denne mnd før vi forteller det til våre egne foreldre! Det gleder jeg meg til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke fortalt det til noen, er litt usikker hvordan vi gjør det. Men har veldig lyst til å bare rope det ut. Hehe!!!! Dette er så spennende, og vi er bare så lykkelige!!!

Regner med at vi sier det til foreldrene vår og søsken først, men kan hende at jeg må si det på jobben også. Om jeg fortsetter å være kvalm. Er greit at de vet hvorfor jeg ikke er helt på topp. jobber i barnehage, og der jobber vi tett sammen og de merker nok fort at det er noe andeledes!

 

ÅÅ så gøy dette er!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi også, men skal vente til uke 8-9 før vi sier noe til våre foreldre.. Da skal vi forsøke å få en ul før det, bare for å se at alt går som normalt:)

Jeg har fått så oppblåst mage, så venter bare på spørsmålet fra jobben.. Men heldigvis bruker jeg ikke mine klær å klærne er litt baggye, så det går forhåpentligvis greit noen uker til.. Sjefen min kommer til å klikke når det blir kjent at jeg er gravid... Så jeg gruer meg til å fortelle dem på jobben det.. Flere som har det slik??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gruer meg også.... er skikkelig babyboom på jobben min, har akkurat kommet fram at det er 3 stk som er gravide....åsså kommer jeg og sier at jeg også er det..... 4 av 13 er ganske mye, og sjefen blir nok en smule stressa..... men helt sikkert glad på mine vegne også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...