Gå til innhold

Dere som har født flere ganger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet fødsel nr 2 fortere enn den første. med den første begynte det i hvertfall på meg noen dager i forveien, kan jeg regne med detet nå også eller kan de første tegnene faktisk komme på den dagen jeg føder.

*Bare litt utålmodig siden mens termin er i dag, hehe*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare født en gang enda, men tror nok ikke det er noen fast regel for det du spør om desverre:-) En tidligere nabodame fødte rundt termin første gang, men 10 dager på overtid andre gang...

Men skjønner du er utålmodig da! Jeg ble satt tilbake 10 dager på UL forrige svangerskap, men fødselen begynte 4 dager før mens-termin. Denne gang ble jeg satt tilbake hele 3,5 uke, men jeg håper jeg slipper å gå helt til UL-termin! Blir nok skikkelig utålmodig f.o.m mens-terminen min jeg også:-)

Skrevet

Jeg kan bare snakke for meg selv, men for meg startet nr 2 raskere enn nr 1. Med nr 1 startet jeg såvidt med rier den ene nata, men så dabbet det av og startet ikke igjen før neste kveld. Så da var jeg veldig forberedt når fødselen endelig kom skikkelig i gang. Med nr 2 så startet fødselen med vannavgang, en time senere startet riene, og en halvtime etter første rie startet pressriene, deretter gikk det en time før gutten var ute. Så da var jeg midt i fødsel uten noe forvarsel (satt og sytet på et forum like før vannavgang med at jeg ikke trodde noe kom til å skje den kvelden for jeg hadde ingen varsler på at noe var i gang)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...