1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Tenker på å kjøpe crocks til lillemann til i sommer, men så kom jeg til å tenke på at det kansje er bedre med sandaler... Han er 3 år... Noen med 'erfaring'? :-)
pøber´n & je Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Elias bruker crocks i bhg. Mange andre barn som gjør det samme.
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 6. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2008 Tenker å bruke de som utesko i sommer jeg da...
Ksenia & Anjem Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Vi har Ecco sandaler til mini på 3 år..de er kjempelette og veldig gode å ha på seg
Gjest Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Nike sko ute (grunnet lek i sandkasser og slikt vil vi ikke ha noe som er åpent) Crocks inne...
yasmina Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Her bruker begge ungene crocsene sine dagen lang. De elsker dem og mener helt tydelig at det er de beste skoene de har. Naar vi reiser hjem til Nporge ( f.eks i jula ) maatte vi tvinge dem til aa ta paa andre sko
Gjest Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 crocs er trendy i barnehagen til gutten min på snart 6 ihvertfall hehe.Han som blir 3 har fått ett par søte små oxo:))
Mrs. X Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Som barnehage ansatt heier jeg på sandaler/robeez, andre skinntøffler til de minste. De sparker av seg crocsene hele tiden så man må gå å ta de på igjen og igjen, lete etter dem osv. Greit på de over tre som beholder de på....
blåbæret Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Min hadde dem som utesandaler på sommeren og fikk dem som tøfler i bhg. på høsten. Da slapp jeg å kjøpe noe nytt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå