Gurine og gulla Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 Ville dere ha kjøpt denne..... En veldig rimelig og enkel brude kjole.... http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12996177&sid=xz3cab0ZMVN492182&WT.svl=Link
Ophelia & Jr. Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Hvis du liker kjolen, ser jeg ingen grunn til ikke å kjøpe den. Tenk alle tusenlappene du sparer! Har selv kjøpt kjolen min på finn og er kjempefornøyd! Og som hun sier; skulle du leid en kjole, hadde den ganske sikkert vært brukt flere ganger...
ambumamma Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Syns det var en veldig fin kjole. Selv er jeg for med stropper, men er dette noe du liker hadde jeg helt klart slått til. Den "bretten" over magen er veldig praktisk. Hadde sånn selv på min kjole. Magen blir veldig fin i den :-)
Gurine og gulla Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 Ja synes kjolen var nydelig:)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 kjolen var i utgangspunktet fin, men det var noe rart noe ved rompa på den....så litt skjevt ut nesten. Og 2900 for en kjole brukt 2 ganger er faktisk ganske mye på finn hvor det er nesten umulig å få solgt selv ubrukte kjoler! Husk dette er forhåpentligvis en gang i livet du gjør dette, vær heller 100% sikker, enn å spare en tusenlapp:) Lykke til!
nussie Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Syntes kjolen var fin(skal sies at jeg ikke hadde valgt den selv..),men kjolen i seg selv var pen og liker du den så får du det iallefall ikke billigere! Lykke til:)
Gjest Skrevet 6. april 2008 #7 Skrevet 6. april 2008 Fin kjole, men ikke kjøp den hvis du har like dårlig "mette-marit-holdning" som hun på bildet (beklager Mette-Marit!).
Mamma`n til Trym Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 Det var en pen og klassisk brudekjole. Med eller uten slør og diadem.
*Super*Mamman* Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Kjolen var dritfin jo! Nydelig:) (Tips! Jeg kjøpte brudekjolen min på ebay.com.. Skreddersydd i fra Hong Kong.. Kostet bare 1000 kroner ink frakt...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå