Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #1 Skrevet 6. april 2008 var på sykehuset for noen dager siden, der hadde jeg en grundig ul undersøkelse på alt..grunnet tidligere komplikasjoner i forige svangerskap. de fant ut at jeg hadde en litt for dårlig blod gjennomstrømming fra livmor til morkake. å må gå på noen blod fortynnende medisiner.så jeg ikke skal få blodpropp.. syns jo dette høres veldig skummelt ut, er så redd for at noe ska gå galt.. noen andre som har opplevd det samme i svangerskape?? noe annet man må ta hensyn til da? fikk liksom ikke så veldig mye svar ifra den legen.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 du er bare utrolig heldig at de har oppdaget dette, da det kan ende med spontan abort om fosteret får for lite blod. Det er utrolig mange som er på prøverørs forsøk som nå finner ut at de er friske og raske men at de har for dårlig blodgjennom strømming i livmoren og at det er det som gjør at de mister hele tiden. Vær ikke engstlig, ta sprøytene dine og gå på de til legen sier det er ok, jeg hadde en venninne som nå har en velskapt sønn og hun gikk på blodfortynnende i 6-7 mnd av svangerskapet. Så jeg sier bare at det er godt verden går videre og at det nå finnes hjelp på alle måter. lykke til:)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Jeg har ikke erfaring fra dette,vil bare si at hvis det hadde vært noe stor fare,eller det var andre ting du måtte tenke på,så tror jeg legen hadde sagt dette. Det du kan gjøre er å ta en telefon til fastlegen din og spørre om alt du lurer på,kommer jo gjerne på mange spørsmål når en kommer hjem fra en slik undersøkelse,som en ikke kom på der og da. Lykke til videre i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå